اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور کرمان خبر داد:

تمهیدات ویژه ترافیکی کرمان در آستانه سال تحصیلی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی جدید، پلیس طرح ویژه ترافیکی را به مرحله اجرا می‌گذارد.

تمهیدات ویژه ترافیکی کرمان در آستانه سال تحصیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، مسعود غفوریان اظهار داشت: به منظور تردد آسان دانش‌آموزان در معابر شهری استان، پلیس راهور با به کارگیری تمام توان،‌ تمهیدات ویژه‌ای را برای کاهش معضل ترافیک در نخستین روزهای مهر‌ماه سال جاری تدارک دیده تا شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند.  
وی بیان داشت: با توجه به آغاز بازگشایی مدارس، افزایش ترافیک و تردد در معابر شهری را داریم، لذا انتظار ما از شهروندان‌ این است که با توجه به شرایط ترافیک این روزها در هفته‌های اول مهر از تردد با خودروهای شخصی و تک سرنشین خودداری کنید و از ناوگان حمل و نقل عمومی که با تدابیر اندیشیده شده با حداکثر ظرفیت فعالیت دارند، استفاده کنند.
غفوریان ابراز داشت: با برگزاری جلسات متعدد با آموزش و پرورش، تاکسیرانی، ‌اتوبوسرانی و شهرداری‌ها، سرویس مدارس ساماندهی شدند و در روزهای پایانی شهریور‌ماه یک کارگاه آموزشی ویژه رانندگان سرویس مدارس برگزار می‌شود.  
وی اخذ معاینه فنی و صلاحیت لازم دارندگان را از شرایط سرویس مدارس دانست و عنوان کرد: سرویس مدارس در نهایت با تایید پلیس راهور فعالیت می‌کنند و کسانی که فاقد مجوز لازم باشند از فعالیت آنها جلوگیری می‌شود.  
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان یکی دیگر از اقدامات را ایمن‌سازی مقابل مدارس اعلام کرد و افزود: به این منظور توسط کارشناسان راهور از مدارس بازدید، نواقص، نیازهای علائم و تجهیزات از طریق شهرداری‌ها پیگیری تا نسبت به ایمن‌سازی اقدام شود که این امر نیز با همکاری شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول