اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی:

سپاه برای دفاع از انقلاب تا پای جان ایستاده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: سپاه مجموعه‌ منحصر به فردی است که ‌دو کار ویژه دفاع از انقلاب اسلامی در هر شرایط و کار و تلاش فراوان برای پیشبرد انقلاب را برعهده دارد و در این راه تا پای جان ایستاده است.

سپاه برای دفاع از انقلاب تا پای جان ایستاده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یدالله جوانی دوشنبه شب در جمع سربازان وظیفه سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: در اصل 150 قانون اساسی تصریح شده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ‌هم از انقلاب اسلامی و هم از دستاوردهای آن دفاع و پاسداری کند.
وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی مترادف هم نیستند، افزود: هر کدام از این اصطلاحات ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و ما پاسداران زمانی می‌توانیم از انقلاب و دستاوردهای آن حراست کنیم که خوب آن‌ها را بشناسیم.
جوانی بیان کرد: انقلاب اسلامی همانند یک موجود زنده است که رشد و نمو و حرکت به جلو دارد که اگر خوب از آنها مراقبت نشود دچار مرگ و میر و انقراض می‌شود.
وی گفت: ما در دهه چهارم انقلاب شاهد آن هستیم که جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هر دو حرکت پرشتاب و روبه جلو دارند.
معاون سیاسی سپاه عنوان کرد: اگر با دقت در تحولات اخیر منطقه بنگریم در می‌یابیم که انقلاب اسلامی دارد وارد مرحله جدیدی می‌شود و یک ارتباط معنادار و تنگاتنگ بین انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه وجود دارد و این بیداری اسلامی منشاء این تحولات عظیم شده است.
جوانی افزود: امروز انقلاب اسلامی با حرکت پرشتاب خود تمام معادلات جهانی را تغییر داده است که این واقعیت قابل ملاحظه است.
وی تصریح کرد: ما پاسداران انقلاب اسلامی باید نسبت به تحولات ایجاد شده در کشورهای منطقه آگاه باشیم و مسائل آن را به خوبی تجزیه و تحلیل کرده تا بتوانیم در راستای آن به رسالت خود به خوبی عمل کنیم.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی که از دستاوردهای انقلاب نگران هستند از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به انقلاب فروگذار نمی‌کنند.
جوانی عنوان کرد: برگزاری همایش بین‌المللی بیداری اسلامی با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی که با مصوباتی همچون ایجاد دبیرخانه دائمی همایش بیداری اسلامی در ایران همراه بود نشان از نقش گسترده و تعیین‌کننده انقلاب در تحولات اخیر منطقه دارد.
وی ویژگی بارز حرکت‌های انقلابی مردم منطقه را مردمی بودن، استکبار‌ستیزی و اسلامی بودن آنها عنوان کرد و افزود: این ویژگی‌ها از ویژگی‌های عمده انقلاب اسلامی ایران است.
معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: سپاه پاسداران بر خلاف تصورهایی که عده‌ای داشتند مبنی بر اینکه سپاه فقط دارای یک وجه و آن هم نظامی است باید گفت که سپاه مجموعه‌ منحصر به فردی است که ‌دو کار ویژه دفاع از انقلاب اسلامی در هر شرایط و کار و تلاش فراوان برای پیشبرد انقلاب را برعهده دارد و در این راه تا پای جان ایستاده است.
 انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول