اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته در اصفهان صورت گرفت؛

بازدید هنرمندان از گروه صنعتی انتخاب

خبرگزاری فارس: هنرمندان صدا و سیما برای آشنایی با توانمندی‌های تولیدات داخلی کشور و ایجاد زمینه‌ای برای روابط متقابل با سینماگران از گروه صنعتی انتخاب بازدید کردند.

بازدید هنرمندان از گروه صنعتی انتخاب
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جمعی از هنرمندان صدا و سیما از جمله سیروس الوند، داوود رسولیان، شهنام شهابی، سعید پیردوست، عزت‌الله رمضانی‌فر، کوروش تهامی، داریوش بابائیان، مجید صدیقی، حسن اکلیلی، رسول هنرمند، سید محسن طباطبایی از گروه صنعتی انتخاب در شهرک صنعتی مورچه‌خورت اصفهان بازدید کردند.
نخست هنرمندان کشور با تعدادی از عوامل سینماگران اصفهان از قسمت‌های مختلف گروه صنعتی انتخاب بازدید سپس در یک نشست خبری هر کدام از هنرمندان نظر خود را نسبت به اصفهان و این مرکز تولیدی اظهار داشتند.
  
* از محبت کارگران اشک در چشمانم حلقه زد
سعید پیردوست گفت: امروز در گروه صنعتی انتخاب شاهد یک حادثه بزرگ بودیم که توانسته‌اند تعداد بسیاری از شرایط موجود این مجموعه صنعتی زندگی خود را بگردانند.
وی با اشاره به محبت کارگران کارخانه انتخاب بیان داشت: زمانی که با کارگران زحمت‌کش عکس یادگاری می‌گرفتم از این همه محبت اشک در چشمانم حلقه زد.
این بازیگر سینما ادامه داد: خود را شایسته و لایق این همه شادی و محبت مردم نمی‌دانم.
 
* اشتغالزایی مساوی با خرید بهشت است
داوود رسولیان تهیه کننده و فیلم‌نامه‌نویس سینما و تلویزیون در جریان بازدید خود از گروه صنعتی انتخاب تاکید کرد: اشتغال‌زایی در یک مملکت و روشن کردن چراغ یک خانه مساوی با خرید بهشت است.
وی با اشاره به اینکه گروه صنعتی انتخاب توانسته زمینه اشتغال 4 هزار نفر را فراهم کند، ادامه داد: اینکه عده‌ایی از طریق این کارخانه توانسته‌اند رزق خود را به دست آورده‌اند توفیق بزرگی است که باید استمرار یابد.
داوود رسولیان به عنوان مسئول جلوه‌های ویژه فیلم‌های ایرانی مشغول به فعالیت بوده و در امور جلوه‌های ویژه بیش از ۵۰ فیلم ایرانی نقش داشته است که از آن بین می‌توان به: بدرود بغداد، فرزند خاک، وقتی همه خواب بودند، باج خور، دفتری از آسمان، پناهنده، پرواز در نهایت، مجنون، بلمی به سوی ساحل، دوله‌تو و نینوا اشاره کرد.
 
* اصفهان تغییرات شگرفی کرده است
عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر سینما اظهار داشت: پس از سال‌ها که به اصفهان آمده‌ام اصفهان تغییرات شگرفی کرده است.
وی با اشاره به بازدید خود از گروه صنعتی انتخاب در اصفهان بیان داشت: از اینکه گروه صنعتی انتخاب تمام تشکیلات و عوامل تولید آن ایرانی هستند سبب افتخار است.
این بازیگر سینما ادامه داد: در یک مکان صنعتی به این عظمت که یک نفر کارشناس خارجی هم در آن وجود ندارد، جای تشکر دارد.
وی که کار سینما را از سال 1348 با فیلم «گاو» به کارگردانی «داریوش مهرجویی» آغاز کرد، اضافه کرد: با مشاهده رابطه صمیمانه بین کارگران و کارفرمایان گروه صنعتی انتخاب و نبود تبعیض بین آنها احساس خوبی دارم.
 
* هر تولیدی باید حفظ وجودی داشته باشد
بازیگر تئاتر و سینما اصفهان گفت: با عملیاتی که در گروه صنعتی انتخاب صورت گرفته مشخص است زمان و وقت بسیاری برای این تشکیلات گذاشته شده است.
وی با اشاره به اینکه هر تولیدی باید حفظ وجودی خود را داشته باشد، تاکید کرد: استفاده از محصولات ایرانی یک حرکت مردمی است و سینما نیز می‌تواند آن را خوب معرفی کند.
حسن اکلیلی تصریح کرد: چنانچه تولیدات سینما درست باشد به طور قطع جهانی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اصفهان شهر مکاتب، فرهنگ‌ها و هنر است، بیان داشت: استان اصفهان حرف نخست را در صنعت می‌زند همانند زاینده‌رودی که خشک است ولی جوشش و خروش خود را دارد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول