اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال‌جاری تاکنون صورت گرفت؛

ثبت 25 تعاونی تولید در خرمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون خرمشهر گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 25 تعاونی تولید در بخش‌های مختلف خدماتی، صنعتی در این شهرستان ثبت شده است.

ثبت 25 تعاونی تولید در خرمشهر
سعید حمید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار داشت: در حال حاضر 700 تعاونی در خرمشهر به ثبت رسیده که از این تعداد 120 الی 150 تعاونی به صورت فعال به فعالیت می‌پردازند.
وی افزود: باقی‌مانده تعاونی‌ها در دست اجرا بوده یا به‌دلایل مختلف به صورت غیر فعال درآمده‌اند.
رئیس اداره تعاون خرمشهر با اشاره اقتصاد تعاونی می‌تواند پویا و سودآور باشد و در همین راستا رشد استعدادهای عظیم جامعه یکی از اولویت‌ها و آرمان‌های اداره تعاون است تصریح کرد: در شرایطی که معیشت مردم از اساسی‌ترین برنامه‌های بخش اجرایی کشور است و تلاش شده در برنامه توسعه و سند چشم‌انداز فرصت‌های برابر در اختیار مردم قرار گیرد، بخش تعاونی بیشتر از گذشته ارتقا یافته است.
وی با بیان اینکه از مجموع تعاونی‌های موجود 250 تعاونی غیرفعال هستند گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با فراهم کردن زیرساخت‌‌های موردنظر شاهد احیای مجدد این تعاونی‌ها باشیم.
حمید با اشاره به تعهد اداره تعاون در راستای تحقق 622 فرصت شغلی در خرمشهر، اظهار داشت: با همکاری تعاونی‌ها در حال حاضر 588 فرصت شغلی ایجاد و در سامانه نیز به ثبت رسیده است.
به گفته وی از ابتدای سال جاری تاکنون 25 تعاونی در بخش‌های مختلف خدماتی، صنعتی در این شهرستان به ثبت رسیده است.
رئیس اداره تعاون خرمشهر بیان کرد: اداره تعاون در کنار حمایت از تعاونی‌ها برعملکرد آنها نیز نظارت می‌کند.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسکن مهر به عنوان سیاست راهبردی دولت افزود: پروژه مسکن مهر یک پروژه بزرگ و با اهمیت است و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید در اسرع وقت به متقاضیان و مردم تحویل داده شود.
حمید با بیان اینکه طرح مسکن مهر در حال حاضر به یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های در حال اجرا در کشور تبدیل و در همه شهرها شاهد اجرای این پروژه هستیم گفت: در حال حاضر یک هزار و 200 واحد ظرفیت خالی در خرمشهر وجود دارد و متقاضیان واجدالشرایط می‌توانند به تعاونی‌ها برای ثبت‌نام مراجعه کنند.
وی در پایان اظهار داشت: مسکن مهر خرمشهر در دو فاز ادارات و آزاد با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است که امیدواریم تا پایان سال شاهد بهره‌برداری از تعداد زیادی از این واحدها باشیم.
انتهای پیام/ص20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول