اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان:

هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه ایران بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه ایران بود.

هدف دشمن از جنگ تحمیلی تجزیه ایران بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامحسین خسروی در نشست شورای اداری دشتستان با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بیان همه ایثارگری‌ها، ازخود گذشتگی‌ها، رشادت‌ها و پایمردی‌های امت سلحشور، مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.
فرماندار دشتستان یادآور شد: حادثه تاریخ‌سازی که در دوران نبرد مقدس در ایران اسلامی به وقوع پیوست همیشه در تاریخ نقش بسته و زمینه‌ساز حرکات گوناگون در خاورمیانه شده است.
وی افزود:‌ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مستکبرین جهان پیروزی این نظام را زلزله‌ای بر هیبت خود می‌دانستند و امروزه شاهد پژواک این انقلاب در کشورهای خاورمیانه و برخی کشورهای غربی هستیم.
این مسئول خاطرنشان ساخت: در سال 59 هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی و آمریکای جهانخوار مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و محدوکردن مرزهای ایران اسلامی بود.
خسروی هدف دشمن در جنگ با ایران را تجزیه ایران دانست و تصریح کرد: در نقشه‌هایی که رزمندگان ایرانی از ارتش بعث بدست می‌آوردند خرمشهر بعنوان محمره قید شده بود و حرکات دشمنان در تشکیل کشور کردستان با اتحاد کردستان ایران، عراق و ترکیه نمونه‌هایی از تلاش‌های دشمنان برای تجزیه ایران اسلامی بود.
فرماندار شهرستان دشتستان ابراز داشت: در جنگ تحمیلی دشمن قصد تجزیه و محدود کردن مرزهای جغرافیای ایران را داشت و با رهبری‌های داهیانه رهبر کبیر انقلاب و پس از ایشان مقام معظم رهبری شاهد گسترش مرز اسلام به تمامی کشور‌های جهان هستیم.
خسروی عنوان داشت: دشمنان سعی در هجمه علیه حجاب زنان ایرانی را داشتند و امروز شاهد گسترش حجاب به عنوان یکی از ارزش‌ها در سراسر جهان هستیم و برخی از کشورهای غربی برای مقابله با آن مانع ورود زنان و دختران محجبه به مراکز علمی می‌شوند.
وی اذعان داشت: حرکت‌های آزادی‌خواهانه و موج‌های بیداری اسلامی که در کشورهای منطقه و برخی کشورهای غربی شاهد شکل‌گیری و گاها پیروزی آنها هستیم همگی متاثر از انقلاب اسلامی امت ایران است.
فرماندار دشتستان تاکید کرد: از تمام مسئولان می‌خواهیم در برنامه‌های هفته بزرگداشت دفاع مقدس که از اهمیت خاصی برخوردار است حضور یابند.
خسروی به آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: خانواده آموزش و پرورش خانواده‌ای پرجمعیت متشکل از مربی‌ها و متربی‌ها است و تمامی مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید برای آغاز هرچه بهتر سال تحصیلی همکاری داشته باشند.
فرماندار دشتستان اضافه کرد: طرح ملی سرشماری نفوس و مسکن که در آبان‌ماه سال جاری در کشور آغاز می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری شاهد اجرای این برنامه به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.
خسروی اضافه کرد: نظام اسلامی در اوج عزت قرار دارد و همه باید برای رشد و تعالی کشور دست به دست هم بدهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول