اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره جوانان و ورزش مهریز مطرح کرد؛

پیشرفت فوتبال مهریز در گرو حمایت اسپانسرها

خبرگزاری فارس: رئیس اداره جوانان و ورزش مهریز گفت: پیشرفت فوتبال مهریز در گرو و وابسته استمرار حمایت اسپانسرهاست.

پیشرفت فوتبال مهریز در گرو حمایت اسپانسرها
به گزارش خبرگزاری فارس، داود فتح‌آبادی عصر امروز در مراسم تجلیل از علیرضا زارع، اسپانسر تیم‌های میرک و میرک کیش، دو تیم فوتبال حاضر در لیگ برتر استان یزد، ضمن قدردانی از این حمایت‌ها، یشرفت فوتبال مهریز را در گرو استمرار حمایت اسپانسرها دانست.
وی افزود: بیش از شش تیم مهریزی در لیگ‌های مختلف استانی حضور دارند که این حضور نشان از پیشرفت فوتبال این شهرستان در مقایسه با سال‌های گذشته دارد.
فتح‌آبادی ضرورت برنامه‌ریزی،‌ سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایین و جذب اسپانسر در رونق رشته فوتبال را ضروری اعلام کرد.
رئیس هیئت فوتبال مهریز نیز در این مراسم از کسب مقام استانی برای فوتسال بانوان برای نخستین بار در مهریز خبر داد و گفت: تیم هیئت فوتبال بانوان مهریز در مسابقات جام رمضان بانوان استان موفق به کسب مقام سوم استانی شد.
سیدحسین طباطبایی همچنین از آغاز مسابقات فوتبال جام حذفی مهریز با نام جام شهید مجتبی زارع میرک‌آباد با شرکت 9 تیم در ورزشگاه شهید محصل این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: میثاق، شاهد مزویرآباد، تنگ چنار، منگاباد، پیروزی مدوار، میرک آباد، شهدای کریم آباد، فجر خورمیز و سرب و روی مهدی آباد، 9 تیم شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات هستند.
طباطبایی همچنین از راه‌اندازی سایت اطلاع‌رسانی هیئت فوتبال مهریز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
اسپانسر تیم‌های میرک و میرک کیش، دو تیم فوتبال حاضر در لیگ برتر استان یزد نیز در این مراسم از استمرار حمایت‌های خود از این دو تیم خبر داد و اظهار داشت: حضور مقتدرانه تیم‌های میرک و میرک کیش و چند تیم دیگر مهریزی در لیگ‌های مختلف استانی نشان از وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های زیادی در فوتبال مهریز دارد که استعدادیابی نونهالان و نوجوانان مهریزی می‌تواند زمینه پیشرفت هر چه بیشتر فوتبال مهریز را فراهم کند.
علیرضا زارع از نتایج به دست آمده از این دو تیم ابراز رضایت کرد و بر هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مسابقه دربی بین این تیم و اطلاع‌رسانی برای حضور علاقمندان به ورزش و مسئولان برای تماشای این مسابقه در هفته‌های آینده تاکید کرد.
در این مراسم توسط معاون فرماندار، بخشدار و مسئولان ورزشی از زحمات و تلاش‌های علیرضا زارع، اسپانسر تیم‌های میرک و میرک کیش، دو تیم فوتبال حاضر در لیگ برتر استان یزد با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول