اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت والیبال استان کرمان:

مسئولان تنها به فکر فوتبال کرمان نباشند

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت والیبال استان کرمان گفت: مسئولان تنها به فکر فوتبال استان کرمان نباشند و به رشته‌های ورزشی دیگر نیز اهمیت دهند.

مسئولان تنها به فکر فوتبال کرمان نباشند
رضا جزینی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به قطعی شدن حضور تیم‌های والیبال بانوان و آقایان کرمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور اظهار داشت: مسئولان استان کرمان تنها نباید به فکر فوتبال باشند و باید به رشته‌هایی مانند والیبال نیز که هر سال در حال پیشرفت است، بیشتر توجه شود و بودجه ورزشی باید در بین تمام رشته‌های ورزشی عادلانه تقسیم شده و تنها به فوتبال اختصاص نیابد.
وی گفت: با تلاش‌های صورت گرفته تیم والیبال شهرداری کرمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باقی ماند و کار خود را در رقابت‌های لیگ برتر در سال جاری ادامه می‌دهد.
جزینی‌زاده با قدردانی از شهرداری کرمان به دلیل حمایت از این تیم در رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان افزود: با توجه به اینکه سرمربی فصل گذشته از این تیم جدا شده، هیئت والیبال کرمان به زودی گزینه جایگزین وی را اعلام می‌کند.  
وی با بیان اینکه در کشور ما همه مسائل در ورزش به فوتبال ختم می‌شود، بیان کرد: رشته‌های ورزشی دیگر در کنار فوتبال به حاشیه رفته‌اند و به عقیده من چنین موضوعی نباید در ورزش باشد و باید به رشته‌های ورزشی دیگر مانند والیبال که سال‌ها است، افتخارات زیادی را برای کشور و استان کسب کرده بیشتر توجه شود.
جزینی‌زاده‌ با اشاره به وضعیت تیم هیئت والیبال کرمان در سال گذشته تصریح کرد: در سال گذشته‌ تیم هیئت والیبال کرمان به لحاظ بودجه از بین 16 تیم حاضر در مسابقات لیگ در رده پانزدهم بود که با تلاش کادر فنی و بازیکنان خود به مقام ششم رسید و بالاتر از تیم‌های میلیاردی که در مسابقات حضور داشتند، قرار گرفت. 
سرپرست هیئت والیبال کرمان با بیان اینکه از لحاظ مالی در سال جاری در تنگنا قرار گرفته‌ایم، خاطر‌نشان کرد: امیدوارم که مسئولان وزارت نیرو در مورد وضعیت بدهی سال گذشته‌ تیم هیئت والیبال کرمان احساس مسئولیت بیشتری کنند و به وعده‌های خود در مورد پرداخت بدهی معوقه سال گذشته بازیکنان تیم هیئت والیبال کرمان عمل کنند.
جزینی‌زاده با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان، استاندار و ریاست شرکت هولدینگ خاورمیانه در حمایت از تیم هیئت والیبال کرمان در سال جاری افزود: مبلغ اختصاص یافته از طرف شرکت هولدینگ خاورمیانه 500 میلیون تومان است که برای شرکت تیم آقایان هیئت والیبال کرمان به تنهایی پاسخگوی نیاز مالی برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر نیست.
وی بیان کرد: تیم هیئت والیبال کرمان با وعده 500 میلیونی مسئولان هولدینگ در رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور شرکت کرده که در ادامه برای حضور مقتدرانه در این رقابت‌ها به مبلغ یک میلیارد دیگر نیاز است.
جزینی‌زاده گفت: مشکل این تیم برای حضور در سالن فجر رفع شده و برای حضور تیم والیبال کرمان در رقابت‌های لیگ برتر مسئله‌ای وجود ندارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول