اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان:

برنامه جامعی در زمینه فوتبال ایجاد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان گفت: باشگاه ماهان چندین تیم فوتبال در رده‌های پایه به صورت غیر رسمی در اطراف اصفهان دارد و در صدد هستیم که یک برنامه جامع در این زمینه تدوین و به تصویب برسانیم.

برنامه جامعی در زمینه فوتبال ایجاد می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا ساکت پیش از ظهر امروز در نشستی که با حضور رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه باشگاه ماهان در شش رشته فوتسال، واترپولو، والیبال نشسته، تیر اندازی با کمان، اسکواش و فوتبال سرمایه‌گذاری کرده است.
وی ادامه داد: در بحث فوتسال درخواست من به دوستان درهیئت مدیره ایجاد آکادمی‌هایی به منظور استعدادیابی در این رشته بود که خوشبختانه در این راستا برنامه‌ای در دست تدوین است.
مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان با اشاره به سرفصل‌های آینده این تیم بیان داشت: یکی از موضوعات مهم در دستور کار باشگاه ماهان، ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی است که در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است و در صدد هستیم تا در آینده مجموعه ورزشی بزرگی را به انجام برسانیم. 
همچنین رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان نیز در این نشست گفت: اجرای هر طرحی در زمینه فوتبال و فوتسال مورد حمایت هیئت استان اصفهان قرار دارد.
علی اکبر ابرقویی‌نژاد با اشاره به بحث زیر ساخت‌ها اظهار داشت: اگر بتوان تمام مجموعه‌های ورزشی را بر اساس طرح جامع به نقش جهان منتقل کرد و هرمجموعه را در یک قسمت مشخص مستقر کرد، به نظر کار مهمی در این راستا انجام داده‌ایم.
در پایان مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان با تاکید بر همکاری‌های فیما بین باشگاه‌های استان و ضرورت حمایت هیئت‌های ورزشی از باشگاه‌ها، آمادگی خود را برای تعامل گسترده و سازنده با هیئت فوتبال استان اصفهان اعلام کرد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول