اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد صورت پذیرفت؛

آغاز سال تحصیلی خواهران طلبه حوزه علمیه الراضیه

خبرگزاری فارس: خواهران طلبه حوزه علمیه الراضیه شهرستان اسدآباد سال تحصیلی خود را آغاز کردند.

آغاز سال تحصیلی خواهران طلبه حوزه علمیه الراضیه
به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، امروز ورودی‌های جدید حوزه علمیه خواهران الراضیه شهرستان اسدآباد سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.
در مراسمی با حضور طلاب، اساتید و مدیران حوزه علمیه خواهران الراضیه شهرستان اسدآباد ورودی‌های جدید این حوزه سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
مسئول هیئت امنای حوزه علمیه خواهران الراضیه شهرستان اسدآباد با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید حوزه‌های علمیه اظهار داشت: طلبه‌های جدیدالورود باید در حوزه‌های علمیه با فراگیری علم و دانش توفیقات هدایت، تهذیب و تعلیم را از خداوند بخواهند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین غلامی با بیان اینکه تحصیل در حوزه علمیه با مراکز دانشگا‌ه‌ها متفاوت است، افزود: در حوزه علمیه دروس الهی، علمی و مذهبی با هدف یاد گرفتن و عمل کردن تدریس می‌شود و گرفتن مدرک ملاک نبوده و بازار کاری ندارد.
وی با اشاره به اینکه نیمی از جمعیت شهرستان اسدآباد را بانوان تشکیل می‌دهند که نیاز به تقویت امور فرهنگی و مذهبی بیشتری است، گفت: می‌طلبد که خواهران طلبه در آینده همچون آفتاب بدرخشد و پاسخگوی مسائل شرعی و مشاوره با بانوان باشند.
مسئول هیئت امنای حوزه علمیه خواهران با تأکید بر خودسازی، تهذیب نفس و جدیت در مطالعه تصریح کرد: پیش مطالعه و مباحثه در دانشگاه‌ها وجود ندارد اما این مهم در حوزه علمیه وجود دارد که باید طلاب دروس حوزه را با اخلاص و جدیت بخوانند و نیت خدایی را در پیش بگیرند.
مدیر حوزه علمیه خواهران الراضیه شهرستان اسدآباد نیز با بیان اینکه سال گذشته 57 نفر طلبه در این حوزه فارغ‌التحصیلان شدند، افزود: امسال 85 نفر طلبه در حال تحصیل هستند و 20 استاد، مدیر و کارمند در حوزه علمیه خواهران الراضیه فعالیت دارند.
منیره ضحاکی کسب رتبه‌های ممتاز کشوری حوزه علمیه الراضیه اسدآباد در تفسیر، حفظ قرآن، آثار هنری و تجسمی، پژوهش‌های قرآنی، مسابقات کتابخوانی و قرآنی را افتخار بزرگی دانست و ابراز داشت: همچنین سال گذشته حوزه علمیه الراضیه شهرستان در نمایشگاه بین‌المللی قرآن غرفه‌ای به پا داشته است.
وی در پایان ورودی‌های جدید حوزه علمیه را به کسب فضای اخلاق و تقویت تهذیب نفس، رعایت قوانین آموزشی و فرهنگی تشویق کرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول