اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور:

کارگاه‌های میان‌رشته‌ای در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور از برگزاری کارگاه‌هایی میان‌رشته‌ای در زمینه مباحث قرآنی در دانشگاه‌ها با هماهنگی با 10 مرکز پژوهشی خبر داد.

کارگاه‌های میان‌رشته‌ای در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام سیدمهدی تقوی ظهر امروز در دیدار آیت‌الله نوری‌همدانی با بیان اینکه خبرگزاری ایکنا خبرگزاری تخصصی است، اظهار داشت: اقدامات و رویدادهای قرآنی بخشی از خبرگزاری را تشکیل می‌دهد و بخشی دیگر تحلیل‌ها و تفسیرها در مباحث تخصصی قرآنی است.
وی خاطرنشان کرد: مباحث هنر و قرآن، سیاست و قرآن، تربیت و قرآن، سلامت و قرآن، بیداری اسلامی و قرآن در حوزه میان‌رشته‌ای در این خبرگزاری ورود پیدا کرده است.
سرپرست سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشجویان کشور با اشاره به مبحث بیداری اسلامی و قرآن گفت: سوژه‌ها و اتفاقاتی که در سطح جهان و بین‌الملل اتفاق می‌افتد می‌توانیم به طور تخصصی در این خبرگزاری بررسی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اکنون به 35 زبان بحث بیداری اسلامی پوشش داده می‌شود و سعی در حمایت و تقویت این امر داریم.
تقوی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در حوزه قرآنی به شکل تخصصی ورود پیدا کرده است، بیان داشت: ارائه فعالیت‌های دانشگاهی یکی از برنامه‌های سازمان فعالیت‌های قرآنی بوده که با 10 مرکز پژوهشی ارتباط برقرار شده تا کارگاه‌هایی در مباحث میان‌رشته‌ای در دانشگاه‌های مختلف کشور برگزار کنند.
وی ادامه داد: این کارگاه‌‌ها در زمینه قرآن و سلامت، قرآن و مدیریت و حقوق را شامل می‌شود و  از مراکز پژوهشی حوزه علمیه قم تغذیه می‌شوند و در کارگاه‌های تخصصی برای دانشجویان مباحث قرآنی را در رشته‌های مختلف تبیین کرده تا جنبش نرم‌افزاری به تدریج در دانشگاه‌ها نهادینه شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول