اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

مسئولان بستر ایجاد شغل‌های مناسب را ایجاد کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: مسئولان باید بستر ایجاد شغل‌های مناسب را فراهم و پیگیر صدور مجوز کارخانه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشند تا سرمایه‌گذاران با دلگرمی بیشتر به کار مشغول شوند.

مسئولان بستر ایجاد شغل‌های مناسب را ایجاد کنند
مجید اعتمادی در حاشیه بازدید از کارخانه دستمال‌ کاغذی شهرستان انار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با تأکید بر احداث کارخانه‌های کوچک در شهرها و روستاها اظهار داشت: فاز اول این کارخانه حدود 200 میلیون تومان هزینه در بر داشته است و در حال حاضر چهار نفر به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.
وی بیان داشت: این کارخانه برای شش نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است.
اعتمادی افزود: مسئولان باید بستر ایجاد شغل‌های مناسب را فراهم و پیگیر صدور مجوز کارخانه‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشند تا سرمایه‌گذاران با دل‌گرمی بیشتر به کار مشغول شوند.
وی تصریح کرد: زمان پر شدن احداث پروژه‌ها توجیه اقتصادی را کاهش می‌دهد و ضرر و زیان‌های بعدی را به دنبال دارد که کمترین آن عدم ایجاد اشتغال است، لذا بانک‌ها باید با دقت پیگیر باشند که کارها بر اساس اصول پیش برود و به موقع تسهیلات را پرداخت کنند.
اعتمادی خاطرنشان کرد: کارشناسان نیز باید نظارت لازم را داشته باشند تا هزینه‌های ساخت کارخانه با پروژه مدنظر هماهنگ باشد.
وی ابراز داشت: تعهد گرفتن و کنترل از راه دور و در نهایت به نتیجه نرسیدن طرح‌ها، بانک را به دلیل اینکه به مطالباتش نمی‌رسد، متضرر می‌کند و شغلی نیز ایجاد نمی‌شود.
اعتمادی گفت: در کنار این مباحث سرمایه‌گذاران نیز دل‌سرد می‌شوند و به اهداف خود نمی‌رسیم.
وی بیان داشت: همه مسئولان موظف هستند در چارچوب وظایف قانونی خود به ایجاد کارخانه‌های تولیدی کمک کنند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مواد اولیه مورد نیاز کارخانه ما در کشور تولید شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول