اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار خبر داد:

اختصاص 41 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان انار

خبرگزاری فارس: فرماندار انار گفت: بیش از 41 میلیارد ریال اعتبارات استانی به شهرستان انار اختصاص داده شد.

اختصاص 41 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان انار
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید اعتمادی در جلسه شورای اداری شهرستان انار با تبریک هفته دولت اظهار داشت: قدر شهدای دولت و در رأس آنان شهید رجایی و باهنر را باید بدانیم.
مجید اعتمادی افزود: بعد از شهادت آن بزرگواران دوم تا هشتم شهریورماه را به عنوان هفته دولت نام‌گذاری کرده‌اند و مسئولان باید با دیدگاه و رهنمودهای عالی‌ترین مقام کشور کارها را با تمام توان انجام دهند.  
وی افزود: امیدواریم همان‌گونه که حکومت دیکتاتوری قذافی در حال شکست است، این مستکبران جهانی روز به روز از صحنه روزگار محو شده و حکومت اسلامی جایگزین آن‌ها شود و به زودی شاهد آن باشیم که این رژیم‌های فاسد که بعضی از این حکومت‌ها مدت‌ها بر مردم حکومت کردند از صفحه روزگار محو شده و زمینه ظهور حضرت مهدی فراهم شود.
اعتمادی تصریح کرد: معیار حکومت‌های اسلامی پایبندی به دین خدا،عدالت، مبارزه با فساد، صداقت و توجه به محرومان است.
وی از اختصاص بیش از 41 میلیارد ریال اعتبارات استانی به شهرستان انار خبر داد و گفت: مسئولان در جذب این اعتبارات توجه داشته باشند.
اعتمادی بیان داشت: بیش از 110 میلیارد ریال در بخش اشتغالزایی این شهرستان در نظر گرفته شده و از مسئولان بانک‌ها درخواست داریم تا در این زمینه پرداخت به متقاضیان را فراهم کنند.
وی بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار ما این است که زیر سایه نظام جمهوری اسلامی و ولی ‌امر مسلمین زندگی می‌کنیم و امیدواریم این نظام به دست مالک اصلی‌اش حضرت مهدی (عج) برسد.
محسن صالحی معاون فرماندار انار در این مراسم اظهار داشت: با توجه به اهمیت طرح سرشماری نفوس و مسکن از 10 سال به پنج سال تقلیل یافته و بسیار حائز اهمیت است.
وی بیان داشت: از همه ادارات درخواست داریم تا تمام امکانات انسانی و امکانات مادی را برای این امر اختصاص دهند تا یک سرشماری سالم و به خوبی انجام گیرد.
حجت‌الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین‌شهر انار در این جلسه با تبریک آغاز هفته دولت و با استناد به آیات و روایات اظهار داشت: مکتب شیعه، مکتبی غنی است و در زمان حکومت حضرت علی (ع) که ظرفیت و امکانات چندانی وجود نداشت اما حکومت ایشان بسیار خوب بود.
وی بیان کرد: امیدواریم ما هم رهرو‌ان این بزرگوار باشیم و حکومت علوی و اسلامی آن بزرگوار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و همچنین عدالت ایشان را در جامعه پیاده کنیم.
فلاحی افزود: با گذشت حدود پنج ماه از سال 90 با نام جهاد اقتصادی، اما آنچنان که باید به وظایف خود عمل نکردیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش همه جانبه خود و با همکاری و همیاری یکدیگر نقاط ضعف و مشکلات و نارسایی‌ها را برطرف کنیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول