اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه کرامت؛

همایش عفاف و حجاب در اردل برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل گفت: همزمان با دهه کرامت همایش عفاف و حجاب با حضور خواهران بسیجی در اردل برگزار می‎شود.

همایش عفاف و حجاب در اردل برگزار می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری دهه کرامت در این شهرستان اظهار داشت: بحث حجاب دارای زوایایی است که با آن می‌توان روابط زن و مرد را تعریف کرد و نباید به‌صورت مجرد و انتخابی جدا از سایر مسائل دیگر دیده شود.
وی با بیان اینکه بحث حجاب دارای اهمیت بسیار مهمی برای جامعه ما است، گفت: در کنار بحث حجاب و عفاف و رویکردهای اجتماعی برگزاری نمایشگاه‌ها و همایش‌‎های مرتبط با بحث عفاف و حجاب موجب خواهد شد تا فلسفه حجاب و عفاف برای بانوان و جوانان تبیین شود.
خسروی حجب و حیا را عنصری ارزشمند دانست و گفت: ناآگاهی زنان از ضرورت حجاب، یکی از دلایل بروز بد حجابی در جامعه است که باید برای رفع این موضوع برنامه‌ریزی شود.
فرماندار شهرستان اردل افزایش برخی جرایم را از جمله دلایل گسترش بدحجابی در جامعه مطرح کرد و گفت: استعمار سعی دارد با گسترش بی حیایی و بی عفتی، جوانان ایرانی را بی‎هویت و خانواده‌های ما را متزلزل کند.
وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف، اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری‌ها در جامعه از افراط و تفریط‌ها نشئت می‌گیرد که این امر لزوم برنامه‌ریزی بر اساس تحقیق و پژوهش در این حوزه را دوچندان می‌کند.
خسروی با اشاره به افزایش تهاجم فرهنگی دشمن در راستای ترویج بدحجابی در کشور، بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ تقابل با این پدیده تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ارتقای سطح آگاهی جامعه برنامه‌ریزی در این ارتباط بسیار مهم و ضروری است.
وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی در زمینه گسترش حجاب و عفاف، تصریح کرد: رسانه ها، پژوهشگران و فرهیتخگان باید در عرصه ارزش آفرینی حجاب کاری جهادی کنند.
این مقام مسئول با بیان اینکه باید به حجاب به‌عنوان عامل ایجاد امنیت و حفظ قداست کانون خانواده و جامعه توجه ویژه‌ای شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ارائه الگوهای حجاب و عفاف در کنار آموزش، بهترین راهکار ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به‌مناسبت گرامیداشت دهه کرامت در این شهرستان، گفت:  برگزاری همایش عفاف و حجاب، غبارروبی گلزار شهدا همزمان با غبارروبی حرم مطهر امام رضا و خواهر ارجمندشان، استفاده از روحانیون در این دهه و اعزام آنها به همه شهرها و روستاهای شهرستان از مهم‌ترین برنامه‌های تدوین شده در این شهرستان محسوب می‎شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول