اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  صنفی فرهنگی

هفته آینده برگزار می‌شود؛

پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها

خبرگزاری فارس: پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور دوشنبه هفته آینده، چهارم مهر ماه در محل سازمان فعالیت‌های قرآن دانشجویان برگزار می‌شود.

پنجاهمین جلسه شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مأوا، در این جلسه به موضوعات مختلفی از جمله راهکارهای گسترش فرهنگ حفظ قرآن کریم در میان دانشگاهیان با عنایت به فرمایشات اخیر و مطالبات مقام معظم رهبری در زمینه حفظ قرآن کریم، بررسی آیین‌نامه پیشنهادی حمایت از برگزاری جشنواره ملی قرآن دانشگاهیان و ارائه گزارش از برنامه‌های سازمان فعالیت‌های قرآن دانشجویان و بازدید از خبرگزاری ایکنا از سوی اعضا پرداخته خواهد شد.

مهدی قره شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور خواهد داشت.

شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌های کشور که یکی از قدیمی‌ترین نهادهای تصمیم‌گیری قرآنی کشور است به منظور سیاست‌گذاری، هماهنگی و نظارت بر برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فعالیت‌های مرتبط با علوم قرآنی و حدیث و همچنین نظارت بر جشنواره‌ها و مسابقات سراسری، ملی و بین‌المللی قرآن و عترت در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور براساس مصوبه شماره 575 شورایعالی انقلاب فرهنگی و با حضور مسئولین ارشد فرهنگی دستگاه‌های دانشگاهی تشکیل شده و از سال 1385 تا کنون فعالیت می کند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول