اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی زابل:

آموزش اساس فعالیت‌های فرهنگی در علوم قرآنی است

خبرگزاری فارس: کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی زابل گفت: آموزش پایه و اساس فعالیت‌های فرهنگی در بخش علوم قرآنی است.

آموزش اساس فعالیت‌های فرهنگی در علوم قرآنی است
هانیه اعرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زابل اظهار داشت: کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در شش ماه نخست امسال، 25 دوره آموزش قرآن در مساجد، مؤسسات قرآنی و خانه‌های قرآنی روستایی برگزار کرده است.
وی افزود: 25 دوره آموزش قرآنی در رشته‌های روخوانی، روانخوانی، تجویدالصلاه، مفاهیم، قرائت سطح یک، سه و چهار و حفظ قرآن کریم در مساجد، هیئت‌های بانوان و خانه‌های روستایی قرآنی برگزار شده است.  
کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی زابل بیان کرد: با توجه به اینکه آموزش، تشکیل‌دهنده پایه و اساس فعالیت‌های فرهنگی در بخش علوم قرآنی است، لذا باید تناسب آن با سطح علمی و میزان درک و فهم کودک و نوجوان در نظر گرفته شود.
اعرابی ادامه داد: اخذ آزمون اولیه و سنجش آغازین از معلم و مدرس قرآن کریم تا حد قابل توجهی قدرت عمل و تشخیص لازم را در برنامه‌ریزی‌های بعدی برای اجرای آموزش‌های قرآنی بالا می‌برد.
وی تصریح کرد: آموزش به معنای استفاده از لوازم و امکانات آموزشی به منظور ترسیم چارچوب کاری برای معلم در اجرای یک آموزش مفید و مثمرثمر است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل نیز گفت: در شش ماه نخست امسال، 35 گفتمان دینی در مساجد، هیئت‌های مذهبی و کانون‌های فرهنگی و تبلیغی این شهرستان برگزار شده است.
حجت‌الاسلام محسن عارفی بیان کرد: 35 گفتمان دینی با موضوعات بصیرت و ولایتمداری، سیره ائمه معصومین(ع)، حجاب و عفاف، امر به معروف و نهی از منکر، زن و خانواده، اندیشه امام راحل (ره)، ولایت فقیه، نماز و احکام و غیره در مراکز آموزشی، مساجد، هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی بانوان برگزار شده است.
وی افزود: با استقبال چشمگیر مدارس، دانشگاه‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مختلف، ادارات و نهاد‌های دولتی نیز به لیست متقاضیان برگزاری گفتمان‌های دینی اضافه شده‌اند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل یادآور شد: طرح گفتمان دینی با هدف پاسخگویی حضوری به سئوالات و شبهات فکری و عقیدتی نسل جوان جامعه در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول