اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل خبر داد:

تملک زمین برای احداث دانشگاه صنعتی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: برای احداث دانشگاه صنعتی اردبیل و چند طرح دیگر 400 هکتار زمین تملک شده است.

تملک زمین برای احداث دانشگاه صنعتی
ایرج بیگدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در مورد آخرین وضعیت دانشگاه صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: احداث دانشگاه صنعتی جزو مصوبات سفر دوم بوده که برای احداث آن و اجرای برخی طرح‌های دیگر 400 هکتار زمین لم‌یزرع در منطقه آقاباقر اردبیل تملک شده است.
بیگدلو ابراز داشت: قرار است بخشی از این اراضی به میزان 100 هکتار برای احداث ایستگاه راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد و در بخش دیگری از این اراضی ساختمان دانشگاه صنعتی احداث شود که تاکنون 500 میلیون تومان نیز برای احداث برخی ابنیه‌ها هزینه شده است.
معاون عمرانی استاندار اردبیل از مبادله موافقت‌نامه‌های بودجه سال 90 خبر داد و گفت:‌ برای اینکه اجرای پروژه‌ها دیرهنگام نباشد در سه ماه اول امسال اعتباری به عنوان تنخواه‌گردان در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفته تا در عملیاتی شدن پروژه‌ها با مشکلی مواجه نشویم.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود عملکرد چهار کمیسیون حوزه فنی و کمیته‌های آموزش، نظارت، ارزیابی کیفیت مصالح و پیمان را در حد مناسب و قابل قبول توصیف کرد.
بیگدلو یادآور شد: هیچ پرونده‌ای در کمیسیون ماده پنج معطل نمی‌ماند و ما به سرعت به پرونده‌های ارجاع شده از سوی شهرداری در این کمیسیون رسیدگی کرده و پاسخگو هستیم.
وی در مورد آخرین وضعیت باغ عارف و معطل ماندن اجرای این پروژه گفت: ‌سازه به کار رفته در این پروژه با کاربری مطابقت نداشت و به همین دلیل به پیمانکار ابلاغ شده است تا فضای مناسب با کاربری اجرا کرده و با تزریق اعتبار مناسب ادامه پروژه اجرایی شود.
معاون عمرانی استاندار اردبیل در پایان سخنان خود از توسعه پارک بانوان و ضرورت احداث ساختمان مستقل امور بانوان خبر داد و افزود: با توجه به مشکل به وجود آمده در انتقال سند قرار شده با همکاری و همراهی شهرداری و مسکن و شهرسازی مشکل سند مالکیت برطرف شده و با واگذاری زمین معوض عملیات اجرای این پروژه انجام شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول