اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوروش تهامی:

تغییر نگرش در بازدید از مراکز صنعتی وجود دارد

خبرگزاری فارس: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: در بازدید از مراکز صنعتی منجر به تغییر دیدگاه و نگرش در هنرمندان می‌شود.

تغییر نگرش در بازدید از مراکز صنعتی وجود دارد
کوروش تهامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه سفر خود به استان اصفهان و بازدید از گروه صنعتی انتخاب اظهار داشت: از اقتدار و خودکفایی ایرانیان احساس غرور می‌کنم و به خود به عنوان یک ایرانی می‌بالم.
وی با اشاره به اینکه در اوایل سال جاری از فولادمبارکه اصفهان نیز بازدید داشته است، تاکید کرد: بازدید از مراکز صنعتی بی‌تاثیر در بازی یک بازیگر نیست و منجر به تغییر دیدگاه نسبت به بسیاری از مسائل می‌شود.
 بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: متاسفانه نتوانسته‌ام از زمان بازدید از مجتمع فولادمبارکه تا کنون آنچه را که در این بازدیدها کسب کرده‌ام، در نقش‌های خود نشان دهم.
وی تصریح کرد: در صورت پیشنهاد بازی که در آن حق انتخاب داشته باشم سعی بر انتقال نوع نگاه خود به بیننده و دریافت‌های شخصی خود هستم.
تهامی در سریال شوق پرواز که به مدت چند هفته است از شبکه یک سیما پخش می‌شود، بیان داشت: از بازی خود در سریال شوق پرواز راضی هستم و فکر کنم اثر ماندگاری در اذهان مردم شود.
به گزارش فارس، وی در فیلم‌ها و سریال‌های بسیاری از جمله زیر تیغ، خسته دلان، ملکوت، تبریز در مه، به رنگ ارغوان، برف روی شیروانی داغ، سینما سینماست، مریم مقدس، آن مرد آمد، سرگیجه الیاس و غیره ایفا نقش کرده است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول