اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بستک خبر داد:

افزایش گردان عاشورا در بستک

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بسیج سپاه بستک از افزایش و توسعه کمی و کیفی گردان‌های عاشورا در این شهرستان خبر داد.

افزایش گردان عاشورا در بستک
به گزارش خبرگزاری فارس از بستک در شمال هرمزگان، اسماعیل مجدی در همایش توجیهی ساختار و سازمان جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان،‌ اظهار داشت: سپاه رویکرد جدیدی را طی دو مقوله در تشکیلات خود آغاز کرده است که مقوله اول تاکید بر شایستگی پاسداران در سپاه پاسداران و مقوله دوم برنامه راهبردی با عنوان شجره طیبه صالحین در تشکیلات بسیج است.
وی ادامه داد: با تهدیدات فرهنگی از سوی دشمنان اسلام و ایران ما باید از بعد معنوی خود و تشکیلات خود را قوی کنیم که با اجرای این دو برنامه راهبردی میتوان به اهداف خود دست پیدا کنیم.
فرمانده ناحیه بسیج سپاه شهرستان بستک با بیان اینکه تمام برنامه بسیج به برنامه شجره طیبه صالحین برمیگردد، ابراز داشت: این برنامه از برنامه‌های اساسی و بنیادی در بسیج است که به مدت دو سال و اندی به صورت طرح و آزمایشی به اجرا در آمد و با تاکیدات مسئولان ارشد سپاه و حمایت‌های بیدریغ مقام معظم رهبری از امسال این طرح به صورت راهبردی و جز برنامه‌های اصلی در پایگاه‌ها، حوزه و نواحی و مناطق سپاه به اجرا در خواهد آمد.
‌مجدی در ادامه افزود: در برنامه راهبردی شجره طیبه صالحین بسیجیان با برگزاری حلقه‌های مشورتی در پایگاه‌های مقاومت در مورد محورهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تربیتی اخلاقی، دینی و قرآنی به بحث و تبادل نظر میپردازند و خود را در زمینه‌های مختلف تقویت میکنند.
وی افزود: ساختار جدیدی در پایگاه‌های مقاومت بسیج شکل گرفته است که سازمان و ساختار پایگاه‌ها براساس برنامه راهبردی شجره طیبه صالحین به وجود آمده است.
این فرمانده با اشاره به اینکه باید در وهله نخست بسیجیان بینش سیاسی خود را بالا ببرند، گفت: با اجرای برنامه شجره طیبه صالحین میتوان بینش سیاسی بسیجیان را بالا برد و به اهداف عالیه بسیج دست پیدا کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک از افزایش گردان عاشورا در شهرستان بستک خبر داد و گفت: تا سال گذشته شهرستان بستک دارای یک گردان عاشورا بود که تحت نظارت ناحیه بسیج شهرستان اداره میشد اما از امسال با تغییر تشکیلات و ساختار پایگاه‌ها با رویکرد جدید شهرستان بستک تعداد پنج گردان عاشورا خواهد داشت که دو گردان در بخش مرکزی بستک و دو گردان نیز در بخش جناح و یک گردان نیز در حوزه خواهران تشکیل خواهد شد.
وی از آمادگی ناحیه مقاومت بسیج برای تشکیل پایگاه بسیج در روستاهای مختلف این شهرستان خبر داد و گفت: با آمادگی 20 نفر از هر روستا پایگاه مقاومت را در آن روستا با اختصاص کد پایگاه راه‌اندازی خواهیم کرد.
‌همایش توجیهی ساختار و سازمان جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان بستک با حضور سرهنگ مجدی، فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بستک و ناصر شریفی، معاون فرماندار و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت شهرستان بستک برگزار شد.
در این همایش فرماندهان با چگونگی ساختار و سازمان جدید پایگاه‌های مقاومت بسیج آشنا شدند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول