اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال؛

فضای سبز شهرک منظریه شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات توسعه فضای سبز بلوار اصلی شهرک منظریه شهرکرد تا پایان امسال تکمیل میشود.

فضای سبز شهرک منظریه شهرکرد بهره‌برداری می‌شود
حمید فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: عملیات توسعه فضای سبز در اراضی با کاربری مرتبط در شهرک منظریه از اوایل تیرماه جاری آغاز و تاکنون افزون بر 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
وی افزود: یکی از ملزومات ایجاد یک محیط زیست مطلوب شهری فضای سبز است که توسعه آن باید همزمان با احداث مسکن در دستور کار مدیران و برنامه‌ریزان شهری قرار بگیرد.
فتح‌اللهی ادامه داد: خوشبختانه با تعامل و همکاری نزدیکی که بین متولیان امر مسکن و این سازمان وجود دارد، توسعه فضای سیز همزمان با تکمیل واحدهای مسکن مهر در حال انجام است و در صورت تأمین اعتبار لازم عملیات توسعه فضای سبز بلوار اصلی این شهرک در سال جاری تکمیل خواهد شد.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: تاکنون بیش از یک میلیارد ریال توسط سازمان برای تأمین و انتقال آب مورد نیاز فضای سبز این شهرک هزینه شده است.
وی اعتبار موردنیاز برای تکمیل بلوار اصلی را یک میلیارد و 600 میلیون ریال اعلام و افزود: این اعتبار باید توسط سازمان مسکن و شهرسازی و تعاونی‌های فعال تأمین شود.
این مسئول با تشکر از اقدامات انجام شده برای تأمین مسکن افراد نیازمند، بیان کرد: در صورت همکاری ارگان‌های مرتبط امکان تکمیل حداقل 50 درصد از فضای سبز دیده شده در طرح مسکن مهر همزمان با استقرار شهروندان در این منطقه وجود دارد و پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه توسط سازمان صورت پذیرفته است.
وی احداث بوستان 15 خرداد شهرکرد را از دیگر طرح‌های در دست اقدام برشمرد و گفت: استقبال رو به افزون گردشگران در سفر به استان از یک‎طرف و نیاز شهروندان ساکن در منطقه جنوب شهر از طرف دیگر سبب شد که احداث این بوستان در دستور کار شهرداری و این سازمان قرار بگیرد.
فتح‌اللهی مساحت این بوستان را حدود 50 هزار متر مربع عنوان کرد و تصریح کرد: این بوستان با رویکرد یک پارک تفریحی، ورزشی و بر اساس استانداردهای معماری منظر طراحی و عملیات احداث آن از سال 89 آغاز شد.
وی از پیشرفت فیزیکی60 درصدی این بوستان خبر داد و گفت: در صورتیکه شرایط آب و هوایی مساعد باشد تا پایان فصل کاری امسال به اتمام خواهد رسید.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد با بیان اینکه تاکنون برای احداث این پارک بیش از 3 میلیارد ریال هزینه شده است، اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته برای تکمیل این پروژه افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار دیگر موردنیاز است.
وی گفت: با تکمیل این پارک سرانه فضای سبز این منطقه از شهر افزایش خواهد یافت و شهروندان می‌توانند از امکانات آن بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول