اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس صورت میگیرد؛

برگزاری 9 یادواره شهدا در دزفول

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه دزفول از برگزاری ۹ یادواره شهدا در سطح شهرستان خبر داد و گفت: یادواره شهدا برای زنده نگهداشتن یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس است.

برگزاری 9 یادواره شهدا در دزفول
حسن فضیلت پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس در شهرستان دزفول 9 یادواره شهدا برگزار می‌شود که این تعداد یادواره در مدت یک هفته در نوع خود بی نظیر است.
وی با اشاره به تاثیری که این تعداد یادواره بر شهرستان می‌گذارد، بیان کرد: در طول این یک هفته فضایی ویژه و معنوی بر شهرستان دزفول حاکم خواهد بود.
فضیلت‌پناه با اشاره به تنوع برنامه‏های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس دزفول تاکید کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که باید برای شناخت رشادت‌های شهدا و رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل همه تلاش خود را انجام دهیم و در این باره باید از همه توان خود استفاده کنیم و برگزاری یادواره شهدا اقدامی در خور شان این شهیدان است.
وی برگزاری یادواره شهدا را به نوعی ارج نهادن به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: برای برگزاری یادواره شهدای شهرستان دزفول از همه نهادهای شهرستان کمک گرفته شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: هفته دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران و فرصتی مناسب برای آشنا کردن نسل‌های جدید است که بتوان ایثارگری جان‌فشانی‌های رزمندگان و دستاوردهای انقلاب را به آنها انتقال داد و این رسالتی خطیر است که بر دوش سپاه نهاده شده است و در انجام وظیفه از همه تلاش خود استفاده خواهیم کرد.
فرمانده سپاه ناحیه دزفول تاکید کرد: باید کوشید تا با برگزاری برنامه‌هایی نو در راستای برداشتن گام‌هایی اساسی در این باره تلاش کنیم و نباید در این گونه برنامه‌ها به روزمرگی و یکنواختی و تکرار دچار شویم.
فضیلت‌پناه با تاکید بر اینکه باید در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس جامعه هدف را بسیار گسترده در نظر بگیرم، خاطرنشان کرد: جامعه هدف در برنامه‌های دفاع مقدس همه اقشار مردم هستند و باید بکوشیم تا بهترین برنامه‌ها اجرایی شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول