اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران آمل خبر داد:

کاهش زمان اجرای پروژه‌های عمرانی در آمل

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل گفت: زمان اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر آمل به میزان قابل‌ توجهی کاهش یافته است.

کاهش زمان اجرای پروژه‌های عمرانی در آمل
سیدمحمدرضا عقیل‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به اینکه بلوار آیت‌الله میرزا هاشم آملی در سالروز آزادسازی خرمشهر کلنگ‌زنی شده بود، اظهار داشت: این پروژه در هفته دفاع‌ مقدس به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با تاکید بر اینکه زمان واقعی برای اجرای این پروژه 24 ماه است، گفت: این پروژه تنها در چهار ماه عملیاتی شده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل با بیان اینکه بلوار آیت‌الله میرزا هاشم آملی اتصالی بلوار کارگر به میدان شهید فهمیده محسوب می‌شود، تصریح کرد: طول این مسیر یک‌ هزار و 750 متر است و برای احداث آن 30 میلیارد ریال هزینه شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه 30 هزار متر مربع عملیات خاک‌برداری صورت گرفته، افزود: در این پروژه 85 هزار متر مربع بتن و 17 هزار متر مربع آسفالت استفاده شده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آمل با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از آب‌گرفتگی در این خیابان و مسیرهای اطراف کانال‌های بسیاری در این مسیر حفر شده، عنوان کرد: جابه‌جایی تاسیسات آب و برق این مسیر با هزینه‌های شهرداری انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه برای اجرای این بلوار 60 اصله تیر برق جابه‌جا شده، گفت: پیمانکاران در این پروژه به صورت همزمان و شبانه‌روزی تلاش کردند.
عقیل‌نژاد با بیان اینکه اجرای این پروژه در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر بسیار موثر است، اذعان  داشت: این پروژه برای انتقال بار ترافیکی مرکز شهر بسیار موثر خواهد بود.
انتهای ‌پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول