اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پیام نور آرادان خبر داد:

ایجاد 3 رشته جدید دانشگاهی در آرادان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور واحد آرادان از اضافه شدن سه رشته جدید به این واحد دانشگاهی خبر داد.

ایجاد 3 رشته جدید دانشگاهی در آرادان
احمد جعفری امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در گرمسار اظهار داشت: سه رشته حقوق و علوم اجتماعی، رفاه و تعاون و جغرافیای شهری در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‏ها به رشته‏های دانشگاه پیام نور واحد آرادان اضافه شد.
وی افزود: بیش از 500 نفر در دانشگاه پیام نور واحد آرادان مشغول به تحصیل هستند که شامل 70 درصد بانوان و 30 درصد آقایان می‏شوند.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد آرادان با بیان اینکه شعار این دانشگاه "آموزش برای همه و همه جاست"، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور واحد آرادان در سال 1386 با سه رشته تاسیس شد و در این راستا تا به امروز این دانشگاه تنها دانشگاه دولتی واقع در شهرستان آرادان بوده است.
جعفری افزود: با توجه به افزایش تعداد دانشجویان این دانشگاه در سالیان اخیر، مکان‏یابی زمینی به منظور احداث ساختمان‏های جدید با امکانات برتر آموزشی از الزامات این دانشگاه است.
وی یادآور شد: در همین راستا، این واحد دانشگاهی موفق به کسب مجوز به منظور ساختن دانشگاهی جدید واقع در شمال شهر آرادان شده است.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد آرادان از مکان‏یابی سه هکتار زمین به منظور احداث ساختمان‏های جدید این واحد دانشگاهی خبر داد.
جعفری مهم‏ترین کمبود این واحد دانشگاهی را نبود کتابخانه دانست و دلیل آن را کمبود فضای آموزشی بیان و ابراز امیدواری کرد تا این امر در آینده‏ای نزدیک تحقق یابد.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد آرادان در ادامه سخنان خود به برخی از رشته‏های پرطرفدار این واحد دانشگاهی اشاره کرد و این رشته‏ها را مهندسی کشاورزی، حسابداری، مدیریت آموزشی، علوم تربیتی، مدیریت و برنامه‏ریزی و الهیات و قرآن اعلام کرد.
وی اهداف این واحد دانشگاهی را در آینده، اضافه شدن و ارائه رشته‏های کارشناسی ارشد دانست.
سال تحصیلی دانشگاه‏ها از هفته دوم مهر ماه آغاز می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول