اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر مطرح کرد:

تشکیل جبهه فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: امروز هم در مقابل تهاجم همه جانبه شرق و غرب ما راهی جز تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نداریم.

تشکیل جبهه فرهنگی برای مقابله با تهاجم دشمن
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا دوشنبه شب در نخستین پاتوق نخبگان و فعالان فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: توجه به ماموریت تبلیغی، توسعه فرهنگی و فرهنگ دینی جامعه بر عهده سازمان تبلیغات است و در همین راستا مهندسی فرهنگی در حوزه دین نیز از دیگر وظایف ماست.
وی افزود: امروز آگاهی دادن به مردم در همه زمینه‌های فرهنگی دینی و آگاه کردن مردم از برنامه‌های فرهنگی و ضد فرهنگ دینی دشمنان وظیفه ما متولیان امر فرهنگ است ما باید هل من ناصر ینصرنی مقام معظم رهبری بشنویم، باید درک کنیم که ایشان از تهاجم همه جانبه دشمن سخن بر زبان آورده، ما فدائیان ولایت و جان برکفان امیر قافله مهدی سالاریون باید چکمه‌های خود را در این نبرد سخت فرهنگ هرگز از پا در نیاوریم، باید روحیه ایثار گرانه دهه 60 را در دل خود ومخاطبانمان زنده و ندای مقام عظمای ولایت ورهبری به گوش آحاد مردم در اقصی نقاط ایران سرفراز برسانیم.
 مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر تصریح کرد: عالمان دینی، روحانیت معظم با وعظ، خطابه و حفظ سنت‌ها تبلیغی با هوشیاری و آسیب‌زدایی از روش‌های تبلیغی نسلی چون نسل یاوران خمین تحویل جامعه بدهند و این منبرها که کمر نظام 2500 ساله شاهنشاهی را درهم کوبید، طومار سلطنت طلبی، جشن‌ها و پایکوبی‌های شاهانه در تخت جمشید را به زباله دان تاریخ انداخت.
موسوی‌نیا تصریح کرد: باید فرهنگ منبر، وعظ و خطابه را در مساجد وهیئات احیا و دشمنان قسم خورده به جان اسلام را مایوس و حرکت شان رادر منطقه بی اثر کنیم.
وی بیان کرد:من مطمئنم هستم با اجرای برنامه‌های صحیح فرهنگی و تبلیغات درست قادریم مردم به‌ویژه نسل جوان را به محافل فرهنگی و دینی ومساجد و تکایا جذب کنیم.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: اگر تابع افرادی شویم که قائل به این باشند که نیازی به وعظ و خطابه نیست و در مساجد با برنامه متنوع فرهنگ جای روحانی را پر کنیم عاقبتی پیش روی ماست که دشمنان شرق و غرب به انتظار نشسته تا آن روز پیش آید و کف شادی بر علیه ما بزنند.
 موسوی‌نیا اضافه کرد: این خطابه‌ها بودند که در گذشته از پای تلویزیون و از داخل سینماهای آنچنانی و از کاواره‌ها جوانانی را بیرون کشیده و از آنها شهید همت و باکری‌ها ساختند.
وی اظهار داشت: من در تعجبم اینهایی که امروز می‌گویند با پیام کوتاه با ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی می‌شود جوانانی را مجاب کرد، تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی ایران را دیده‌اند؟ یا مطالعه کرده‌اند؟ آیا غیر از برنامه‌های قرآنی و قال باقر علیه السلام و قال صادق علیه السلام چه چیزی عامل محرک جوانان بوده و آنها را از این محیط‌ ها جدا کرده و به سمت و سوی مسجد حرکت داد، غیراز وعظ و خطابه چه چیز دیگری در نظام خفقان شاهنشاهی درید.
مدیر کل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد:همین مساجد و تکایا انسان ساز بودند همین پیام‌های بلند روحانیت بود که مردان آهنینی چون زین الدین‌ها و کشوری‌ها را از دل دانشگاه‌های امریکایی به سمت مبارزه بر علیه نظام شاهنشاهی کشاند.
موسوی‌نیا گفت: امروز هم در مقابل تهاجم همه جانبه شرق و غرب ما راهی جز تشکیل جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نداریم.
وی ادامه داد: آن هم با محوریت روحانیت و روحیه ایثارگری و با ورود قال صادق علیه السلام و قال باقر علیه‌السلام  به بتن زندگیمان و برنامه های فرهنگی  و دینمان.
 این مقام مسئول اظهار داشت: اگر چنین کنیم  مطمئن باشید نسل جوان ما دیگر به سمت و سوی برنامه‌های آن سوی مرزها که همه و همه هجمه بر علیه نظام، دین قرآن و اسلام ستیزی است نمی‌روند.
موسوی‌نیا افزود: ، پیشنهاد می‌کنم برای لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب، چریکان امر فرهنگی باید در همه شوراهای فرهنگی که در سطح استان شکل گرفته و می‌گیرد حضور بهم رسانند و در سیاست‌گذاری و تهیه آیین نامه‌ها و همچنین نظارت بر اجرای سیاست‌های طراحی شده در تمامی زمینه‌های مقابله با دشمن حضوری فعال و چشم گیر داشته ما هم در سازمان تبلیغات اسلامی و دوایر شهرستانی بر اساس مرام‌نامه و سیاست اجرایی سازمان به کمک شما فرهنگیان و دلسوزان نظام می‌آییم و تمام تلاش خود را جهادی می‌کنیم که بتوانیم دشمنان را در جذب جوانان مایوس کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: لازم است با حضور نخبگان فرهنگی افراد طرف شور فرهنگی سازمان در دانشگاه‌ها، مدارس هیت‌های مذهبی، انجمن اسلامی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن تشکیل داده و حضور افکار منحط را خنثی و ایثارگرانه و شهادت طلبانه از حضور تهاجم فرهنگی در سطح استان و دانشگاه ها جلوگیری کنند.
 موسوی‌نیا گفت: ما با ارائه پیام مطلوب با رعایت کیفیت و نافذ بودن برای مخاطب و شناسایی محیط اطراف باید مهندسی انتقال را تعریف کنیم، و محور باید پیام‌های جذاب  و دلنشین کلام‌ها و پیام‌های ژرف ائمه اطهار باشد و آنچه امروز لازم است دفاع همه جانبه در مقابل تهاجم همه جانبه دشمن بر علیه اصل ولایت فقیه باید محور انتقال پیام‌ها و گفتارها آشنا کردن مخاطب چه در حوزه وعظ و خطابه چه در حوزه نوشتاری و مجازی باشد.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول