اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد:

جلوگیری از انحراف انقلاب‏های منطقه

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: حضور واقعی، عمومی و مستمر مردم در انقلاب‏های منطقه عنصر اصلی جلوگیری از انحراف و تسلط دشمن است.

جلوگیری از انحراف انقلاب‏های منطقه
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی شاهینی رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود ظهر امروز در  گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: مشخص شدن شعارها، تعیین اهداف، شناخت دشمن توسط توده مردم، هوشیاری در برابر سازش با دشمن توسط برخی از انقلابیان و جلوگیری از انحراف در انقلاب از مهم‏ترین عناصر برای حرکت در مسیر خواسته‏های واقعی مردم در بیداری اسلامی است.
وی گفت: توجه به کرامت انسانی، مبارزه با ظلم و ستم، مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی، برگشت به هویت اسلامی و فرهنگی و در راس آن دلبستگی آحاد مردم به هویت دینی و اسلامی از مهم‏ترین اصول و عوامل حرکت‏های کشورهای  منطقه در بیداری اسلامی است.
این استاد حقوق دانشگاه گفت: حضور جوانان و دانشگاهیان در عرصه‏های مختلف، استفاده از توانایی و ظرفیت آنها و ایجاد اعتماد به نفس در جوانان نقش بسیار مهمی در پیشگیری از آسیب‏ها و انحرافات در انقلاب‏های مردمی منطقه دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود افزود: دین، عقلانیت، اخلاق و علم از مهم‏ترین پایه‏های تشکیل حکومت اسلامی بر مبنای الگوی  بومی و زمینه‏ساز تحول، ایجاد و احیای تمدن بزرگ اسلامی در کشورهای منطقه است.
این تحلیلگر سیاسی بیان داشت: آمریکا و سایر کشورهای استعمارگر غربی با ترفندهای مختلف و شعارهایی با ظاهر دموکراسی و استفاده از شیوه‏ها به اقتضای شرایط گوناگون کشورها، قصد به انحراف کشاندن انقلاب‏ها در کشورهای منطقه را دارند تا سلطه خود را در شکل و روش جدید ادامه دهند.
شاهینی اضافه کرد: توده مردم باید همواره بر عواملی که باعث انقلاب و حرکت عظیم مردمی علیه طاغوت و دیکتاتوری‏های کشورشان شد، پافشاری کرده و ایجاد نظام مردم سالاری اسلامی را خواستار باشند.
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود گفت: جوانان، دانشگاهیان، مردم ایران اسلامی و مسئولان آن همواره در کنار مظلومان، ستمدیدگان و مسلمانان منطقه بوده و از هیچ کمک مادی و معنوی برای یاری به کشورهای اسلامی منطقه که در حال قیام و مبارزه هستند، دریغ نخواهد کرد و همیشه پشتیبان آنها خواهند بود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول