اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

انقلاب‌های منطقه استکبار ستیز هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: انقلاب‌های منطقه ثابت کرده‌اند که استکبار ستیز هستند و در برابر اسرائیل جبهه‌ای مستحکم هستند.

انقلاب‌های منطقه استکبار ستیز هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت الاسلام سید محمد‌علی قاضی دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: محاصره سفارت اسرائیل در مصر نشان داد که انقلاب مردم مصر اسلامی و استکبار ستیز است و این انقلاب را باید پاس داشت.
وی خاطرنشان کرد: این حرکت نشان داد که انقلاب‌های منطقه از روح استکبار ستیزی و اسلام‌خواهی برخوردار است و یقینا چنین حرکاتی در دیگر کشورهای منطقه نیز وقوع خواهد یافت.
این مقام مسئول با اشاره به شرایط موجود در دزفول افزود: وضعیت فرمانداری دزفول به عنوان اصلی‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری در این شهرستان مدت‌هاست که بلاتکلیف مانده و در این راستا هیچکس پاسخگو نیست.
وی با بیان اینکه معلوم نیست از چنین اوضاعی چه کسانی سود می‌برند، اظهار داشت: موضوع معرفی فرماندار جدید برای دزفول اکنون به یک مطالبه عمومی و مردمی تبدیل شده و مسئولان باید پاسخگوی این مطالبه بزرگ و اساسی باشند.
قاضی دزفولی افزود: اکنون فصل توزیع اعتبارات فرارسیده و هرگونه تعلل در انتخاب و معرفی فرماندار جدید دزفول می‌تواند عقب‌ماندگی‌های زیادی را برای این شهرستان به وجود بیاورد.
 امام جمعه دزفول با انتقاد از اداره فرمانداری این شهرستان به شکل سرپرستی خاطرنشان کرد: اینکه امور فرمانداری دزفول تنها برای اداره معمول قضایا به کسی سپرده شود گره‌ای از کار نمی‌گشاید و شهرستان دچار عقب‌ماندگی می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول