اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید؛

تردد دانش‌آموزان در خیابان‌های اصفهان 4 برابر می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید و یک‌نوبته شدن مدارس ابتدایی تردد دانش‌آموزان در سطح شهر و خیابان‌های اطراف مدارس چهار برابر می‌شود و دستگاه‌های اجرایی باید تمهیدات لازم را در این زمینه به کار گیرند.

تردد دانش‌آموزان در خیابان‌های اصفهان 4 برابر می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج‌رسولی‌ها پیش‌ از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: پلیس راهور، اتوبوسرانی و تاکسیرانی باید به منظور کاهش ترافیک در سطح شهر با یکدیگر همکاری کرده و وضعیت افزایش تردد دانش‌آموزان را در شهر ساماندهی کنند.
وی به نمونه بودن اصفهان در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: اصفهان در سطح کشور حرف اول را در صحنه‌های رشد و توسعه کشور می‌زند و اصفهانی‌ها همواره با حضور خود در صحنه‌های مختلف در سازندگی و پویایی کشور نقش موثری دارند.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نزدیک بودن برگزاری جشن شکوفه‌ها تصریح کرد: چهارشنبه جاری جشن شکوفه‌ها برگزار می‌شود و تمام شهرداران و رؤسای آموزش و پرورش مناطق اصفهان باید در این زمینه با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشند.
وی به ضرورت ساماندهی فضای اطراف مدارس موجود در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: آموزش و پرورش و شهرداری‌ها باید پیش از بازگشایی مدارس اقدامات لازم را به منظور ساماندهی وضعیت مدارس موجود در سطح شهر و فضای اطراف آنها انجام بدهند.
حاج‌رسولیها با اشاره به یکی از موضوعاتی که در سال جاری در نظام آموزشی کشور ایجاد شده است، تاکید کرد: در سال جاری بیشتر مدارس ابتدایی موجود در سطح اصفهان یک‌نوبته شدن شده‌اند و در نوبت صبح اداره می‌شوند.
وی به ایجاد تحول در آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: یک‌نوبته شدن مدارس به عنوان یکی از مهم‌ترین تحولات در نظام آموزشی محسوب می‌شود و این موضوع با توجه به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مسئولان صورت گرفته است.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نتایج حاصل از این موضوع در جامعه اضافه کرد: این حرکت بهره‌وری بیشتر آموزش و پرورش را به دنبال دارد و افزایش تردد دانش‌آموزان در نوبت صبح توسعه وسایل حمل و نقل عمومی را در سطح شهر می‌طلبد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول