اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش خوسف:

دانش‌‌آموزان خوسفی برای شنا به بیرجند می‌روند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش خوسف با تاکید بر ساخت استخر شنا در خوسف گفت: به خاطر همین مشکل دانش‌‌آموزان خوسفی برای شنا به بیرجند می‌روند.

دانش‌‌آموزان خوسفی برای شنا به بیرجند می‌روند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا هادی‌پناه یکشنبه‌شب در جمع فرهنگیان خوسف اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و طبق فرمایش مقام عظمای ولایت و تاکیدات وزیر آموزش و پرورش وظیفه ما تبیین موفقیت‌ها و بیان چالش‌های موجود در نظام تعلیم و تربیت است.
وی ادامه داد: محور فعالیت‌های نظام را تربیت انسان‌های قرآنی و واقف به اقامه نماز اول وقت دانست و تصریح کرد: این اداره در حوزه‌های مختلف دانش‌آموزی توفیقات بسیار خوبی داشته است که حاصل زحمات مجموعه همکاران اداری و آموزشی است.
رئیس اداره آموزش و پرورش خوسف به بیان این دستاوردها پرداخت و گفت: پوشش تحصیلی صد درصد ابتدایی، هوشمند سازی مدارس، کسب رتبه دوم استانی در بحث آموزش در مقطع راهنمایی، تجهیز کتابخانه‌های کلاسی، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای مختلف، اعزام دانش‌آموزان طرح سباح به استخرهای شنای شهرستان بیرجند، کسب رتبه‌های اول تا سوم در زمینه‌های گوناگون در سطح کشور و استان، پیگیری ساخت دو باب آموزشگاه مجهز در شهرک الغدیر از مهم‌ترین این اقدامات است.
هادی‌پناه ساخت دو باب نمازخانه در مدارس انقلاب و اندیشه، احداث سالن ورزشی سقف کوتاه دبیرستان کوثر، احداث اردوگاه دانش‌آموزی منطقه، توسعه مرکز استثنایی شهر خوسف، توسعه راهنمایی انقلاب، احداث خوابگاه هنرستان اندیشه و چهار کلاس درس در معدن قلعه‌زری با توجه به یک نوبته شدن مدارس ابتدایی، خرید و توزیع پوشاک بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و مشارکت در اطعام محرومین در ماه مبارک رمضان را از مهم‌ترین توفیقات آموزش و پرورش خوسف خواند.
وی پیگیری در تغییر چارت و اختصاص و معرفی معاون پرورشی را از دیگر توفیقات برشمرد و از همت و همراهی کلیه مسئولان و خیرین استانی و منطقه‌ای قدردانی کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول