اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار یزد خواستار شد:

تبدیل اردوگاه امام علی یزد به مرکز تولید علم و هنر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: اردوگاه امام علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد باید به مرکز تولید علم و فرهنگ و هنر تبدیل شود.

تبدیل اردوگاه امام علی یزد به مرکز تولید علم و هنر
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، غلامحسین دشتی ظهر امروز در بازدید از برنامه‌های اردوگاه کشوری امام علی (ع) کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در روستای بنادک سادات اظهار داشت: جوانان امروز در مقایسه با گذشته در موقعیت متفاوتی قرار دارند و بسیار مظلوم واقع شده‌اند زیرا در شرایط کنونی دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی فضای نامناسبی را برای جوانان ایجاد کرده است.
وی بیان کرد: کسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کنند در هجمه‌های وسیع کنونی وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.
دشتی با اشاره به برنامه‌های مفید ارائه شده در این اردوگاه، راهکارهایی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌ها ارائه کرد.
وی افزود: برای انجام کار فرهنگی بر روی دانش‌آموزان باید تمرکز اول بر روی خود فرد باشد و پس از آشنایی با درونیات فرد، برروی نیازهای فردی کار شود.
وی همچنین بر مشارکت‌جویی دانش‌آموزان در اجرای برنامه‌های اردویی تاکید کرد و افزود: از کارشناسان مجرب برای پاسخگویی به سئوالات و ابهامات مطرح شده از سوی دانش‌آموزان استفاده شود و از ظرفیت‌های موجود در دستگاه‌ها و بخش‌های دیگر استان برای انتقال تجربیات بهره‌گیری شود.
دشتی همچنین بر بهره‌گیری از تجربیات افراد نخبه و موفق در برنامه‌های اردویی نیز تاکید کرد و گفت: باید بر روی شاخص‌های خاص اخلاقی بیشتر کار شود و آموزشی ارزش دارد که همراه با تحول باشد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد نیز در این بازدید اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های اردویی یکی از 40 سرفصل کاری حوزه فرهنگی این نهاد است و اردوگاه کشوری امام علی (ع) بنادک سادات هر سال در ایام تابستان پذیرای دانش‌آموزان زیرپوشش امداد از استان‌های مختلف است.
حمید نصیری با بیان اینکه هدف از برگزاری اردوها ایجاد تغییر و تحول در دانش‌آموزان با رویکرد تعالی‌بخشی است، افزود: امسال برنامه‌های اردوگاه امام علی (ع) به صورت تخصصی و بر اساس نیازسنجی به عمل آمده از دانش‌آموزان زیرپوشش به مرحله اجرا درآمد.
وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) 18 اردوگاه در سطح کشور دارد و اردوگاه امام علی (ع) در استان یزد موفق شد در سال گذشته رتبه چهارم عملکردی را در بین این اردوگاه‌ها کسب کند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول