اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

سپاه در حال مقابله تا انهدام کامل پژاک است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: جوانان تربیت شده سپاه در منطقه در حال مقابله تا انهدام کامل گروهک تروریستی پژاک هستند.

سپاه در حال مقابله تا انهدام کامل پژاک است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان و پاسداران این شهرستان، نظام تربیتی صالحین در سپاه را از برنامه‌های اولویت‌دار این نهاد ذکر کرده و بر اجرای آن تاکید داشت.
فرمانده سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: از سپاه باید انسان تربیت شود، زیرا هجمه دشمن و تمام تلاش استکبار بر این است که این نظام نباشد و این تفکر حذف شود.
وی تصریح کرد: بستر تمام فعالیت‌های ما این نظام تربیتی است و باید فرد به اعتقادات و ارزش‌ها باور پیدا کند و در او نهادینه شود.
شاهچراغی بیان داشت: آماده شدن برای ظهور نیاز به نیرو و لشگر دارد و این لشگر نیاز به انسان‌های معتقد، استوار و متدین دارد.
این مسئول ادامه داد: یکی از تلاش‌های دشمن جدا کردن و انشقاق مردم است که دنیای استکبار با عوامل خود و سرپنجه‌های داخلی‌اش تلاش می‌کند به مبانی دینی و اعتقادی لطمه وارد کرده و در بین ملت به بهانه‌های ملی، مذهبی، قومی و قبیله‌ای انشقاق ایجاد کند.
فرمانده سپاه کربلای مازندران اقدامات گروهک تروریستی پژاک در شمال غرب کشور را از جمله این حرکات و سیاست انشقاقی دشمن ذکر کرد و افزود: این گروهک معاند با فضاسازی واهی جوانان کرد ایرانی، عراقی و ترکیه‌ای را تحریک کرده و به آنان امید واهی داده، ولی جوانان تربیت شده سپاه در منطقه در حال مقابله تا انهدام کامل این گروهک هستند.
شاهچراغی رهبری را یک اصل در حرکت‌های انقلابی دانست و گفت: یکی از دلایل اصلی به نتیجه نرسیدن حرکت‌های انقلابی کشورهای مبارز منطقه و اروپا نداشتن رهبری واحد، آگاه و جامع‌الشرایط است که این امر موجب تاخیر در پیروزی و دخالت سایر کشورها در سرنوشت انقلاب و حرکت‌های انقلابی آنان شده است.
وی در پایان اذعان داشت: مسئولیت دفاع از انقلاب، نظام و ارزش‌های اسلامی از دوش کسی برداشته نمی‌شود و پاسداری استمرار دارد، زیرا شعار ما این است که «تا زنده‌ایم، رزمنده‌ایم».
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول