اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 خبر داد:

نصب 8 حجم شهری در جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 تهران از نصب هشت حجم شهری با مفاهیم انتزاعی در جنوب تهران خبر داد.

نصب 8 حجم شهری در جنوب تهران
مجتبی عبداللهی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: به منظور زیباسازی نمای شهری و تلطیف روحیه شهروندان 8 حجم شهری با مفاهیم انتزاعی در نقاط پرتردد منطقه 20 نصب شد.
شهردار منطقه 20 گفت: این احجام دارای ارزش هنری و تداعی و بیان کننده مفاهیم خاص هستند و از ترکیباتی چون فلز، برنزٰ چراغ‌های ال‌ای‌دی و آیینه تشکیل شده و در قالب اشکال گرافیکی و هندسی طراحی و نصب شده است.
وی میدان معلم، خ رجایی 13 آبان، مقابل ساختمان شماره 2 و ساختمان مرکزی را از مهم‌ترین نقاط نصب این احجام عنوان کرد.
عبداللهی نصب چهار مجموعه مجموعه وسایل بازی در کانون سمیه، بوستان غیاثوند، بوستان بهار، بوستان عربخواری، 10 عدد نیمکت در  کانون سمیه و خیابان فدائیان اسلام، 35 عدد سطل زباله در روستاهای ناحیه 7 و 1800 متر پایه چراغ در  ضلع شرق و جنوب حرم را از دیگر اقدامات این اداره در شهریور ماه سال جاری برشمرد.
وی همچنین با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید 12 دستگاه سایبان ایستگاه اتوبوس ساماندهی و مرمت داده‌اند، خاطرنشان کرد: این سایبان ها علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند و در رنگ‌های متنوع، شفاف و شیشه‌ای طراحی شده‌اند.
شهردار منطقه 20 تهران خیابان‌های قم، امام حسین (ع)، فدائیان اسلام را از مهم‌ترین این نقاط برشمرد و معابری را که مراکز آموزشی در آن واقع شده‌اند را از مهم‌ترین اولویت‌های این حوزه ذکر کرد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ساماندهی خطوط اتوبوسرانی نیز در برنامه های این حوزه قرار دارد، افزود: با هماهنگی ها ی صورت گرفته علاوه بر بازنگری در خطوط در نظر است یک خط اتوبوسرانی جدید به شبکه حمل و نقل عمومی افزوده شود.
عبدالهی همچنین از برگزاری همایش بزرگ بادبادکها برفراز آسمان جنوب تهران در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین همایش خانوادگی بادبادک‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید در راستای ترویج ورزش همگانی در منطقه 20 برگزار شد.
شهردار منطقه 20 عنوان کرد: به همت تربیت بدنی شهرداری منطقه  با هدف  ارتقای روحیه نشاط و شادابی بین شهروندان همایش بزرگ بادبادک‌ها در بوستان جانبازان واقع در محله 13 آبان برگزار شد.
وی ادامه داد: اشاعه و ترویج ورزش همگانی در خانه و خانواده علاوه بر اثرات مثبت فعالیت فیزیکی در سلامت روان نیز موثر است و مواردی همچون افسردگی و اضطراب بر اثر فعالیت فیزیکی به خوبی بهبود می‌یابد.
شهردار منطقه 20 در پایان تصریح کرد: این مراسم در روزهای پایانی فصل تابستان در حالی برگزار شد که یک‌هزار نفر از خانواده‌ها حضور داشته و در فضایی شاد و مهیج بادبادک‌ها به پرواز درآمدند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول