اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تمهیدات اتوبوسرانی برای دربی پایتخت

اختصاص یکهزار دستگاه اتوبوس و مینیبوس برای جابجایی تماشاچیان داربی پایتخت

خبرگزاری فارس: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه اعلام کرد: حداقل یکهزار دستگاه اتوبوس و مینیبوس برای جابجایی تماشاچیان دربی روز جمعه پایتخت به مقاصد مختلف شهر تهران اختصاص یافته است.

اختصاص یکهزار دستگاه اتوبوس و مینیبوس برای جابجایی تماشاچیان داربی پایتخت
به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه به مناسبت برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های استقلال و پیروزی در مورخه جمعه 6/25/90 در ورزشگاه آزادی برای رفاه حال تماشاگران با اختصاص حداقل یکهزار دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس اقدام به جابجایی مسافران از این ورزشگاه به مقاصد مختلف شهر تهران خواهد کرد.

محل استقرار اتوبوس‌های شرکت واحد به شرح زیر است:

1ـ اتوبوس‌هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر است، مسیر بزرگراه حکیم ـ سید خندان ـ بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد.
2ـ اتوبوس‌هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می‌شوند مسافران عازم به سه راه آذری ـ میدان آزادی، فلکه دوم نازی‌آباد را جابجا خواهند کرد.
3ـ اتوبوس‌های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی به مسافرانی که قصد عزیمت به میدان‌های آزادی ـ انقلاب‌اسلامی ـ امام‌حسین (ع) ـ خراسان ـ میدان راه‌آهن را دارند سرویس‌دهی خواهند کرد. 
شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از تماشاگران فهیم فوتبال خواست از آنجائی که بهترین اتوبوس های موجود برای تکریم این عزیزان در نظر گرفته شده است مانند همیشه خدمتگزاران خود را با استفاده بهینه و دقت در نگهداری اتوبوس‌های اعزامی برای ارائه خدمات بهتر یاری کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول