اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران خبر داد:

برگزاری مراسم بیستمین سال تأسیس انجمن روابط ‌عمومی ایران

خبرگزاری فارس: نایب رئیس انجمن روابط‌ عمومی ایران گفت: مراسم گرامیداشت بیستمین سال تأسیس انجمن روابط‌ عمومی ایران، به عنوان قدیمی‌ترین سازمان مردم‌نهاد روابط عمومی کشور با مشارکت و همراهی خانه هنرمندان، برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بیستمین سال تأسیس انجمن روابط ‌عمومی ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط عمومی انجمن‌ روابط ‌عمومی ایران، خسرو رفیعی از برگزاری مراسم گرامیداشت بیستمین سال تاسیس انجمن روابط ‌عمومی ایران خبر داد و گفت: این مراسم با حضور اعضای سابق و فعلی انجمن، جمعی از اساتید، مدیران، کارشناسان و دانشجویان روابط عمومی، از ساعت 15:30 روز چهارشنبه ششم مهر ماه در محل خانه هنرمندان برگزار می‌شود.
نایب رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران افزود: در این مراسم علاوه بر تجلیل از پنج نفر از اساتید صاحب‌نام، از بازماندگان اعضای درگذشته انجمن تقدیر خواهد شد.
رفیعی در مورد تاریخچه فعالیت‌های انجمن روابط‌عمومی ایران گفت: تأسیس و فعالیت انجمن روابط ‌عمومی ایران دو مقطع تاریخی قبل و پس از انقلاب اسلامی را تجربه کرده است.
وی با اشاره به اینکه درسال 1346 جمعی از بزرگان، برای برقراری ارتباط با انجمن بین‌المللی روابط عمومی و معرفی و ترویج توانمندی‌های روابط عمومی به تاسیس انجمن روابط عمومی ایران همت گماردند، گفت: فعالیت‌های این انجمن به دلیل عدم توفیق در پیشبرد برنامه‌ها و اهداف مورد نظر مؤسسین خود به فراموشی سپرده شد.
نایب رئیس انجمن روابط عمومی ایران ادامه داد: درسال 1363 با حضور زنده یاد مرحوم نطقی و تنی چند از شاگردان وی موضوع تشکیل انجمن روابط عمومی ایران مطرح و مقرر شد با مطالعه و بررسی روند فعالیت‌های انجمن روابط عمومی ایران در قبل از انقلاب، زمینه‌های فعالیت مجدد آن بررسی شود که به علت نامساعد بودن اوضاع داخلی و جنگ تحمیلی زمینه لازم برای طی مراحل قانونی تشکیل انجمن فراهم نشد لیکن با تلاش و همت زنده یاد مرحوم محمد ملازم مدیر کل دفتر تبلیغات دولت و جمعی از پیشکسوتان و مدیران کل روابط عمومی های کشور اولین مجمع انجمن روابط عمومی ایران در  خرداد 1370 برگزار شد و اینک با گذشت بیست سال، مراسم گرامیداشت آن برگزار خواهد شد.
رفیعی افزود: تشکیل انجمن یکی از آرزوهای دست‌اندرکاران روابط عمومی بود تا بتوانند از این طریق آنچه را که در این حوزه نیاز است مورد بررسی و مطالعه قرار دهند.
در واقع خواست فعالان این حوزه آنست که انجمن، رابطی باشد بین بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و بتواند رابطه دانشگاه‌ها را با حوزه‌های مختلف برقرار کرده و کارشناسان و متخصصان روابط عمومی از ظرفیتی برخوردار شدند تا بتوانند حقوق صنفی خود را مطرح کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول