اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فرآورده‌های نفتی کرمان:

کارگاه‌های غیرمجاز تبدیل سوخت مردم را تهدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: افزایش بی‌رویه کارگاه‌های غیرمجاز تبدیل سوخت غیرایمن موجب خسارت جانی و مالی به مردم استان کرمان می‌شود.

کارگاه‌های غیرمجاز تبدیل سوخت مردم را تهدید می‌کنند
محمدمهدی قرائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از اقدام‌های انجام شده این شرکت در سال گذشته هماهنگی با دادستان کرمان برای جلوگیری از فعالیت کارگاه‌های غیرمجاز نصب CNG و برخورد با خودروهای LPG سوز بوده است.
وی با بیان اینکه استفاده غیرایمن از فرآورده‌های سوختی خطرهای بسیاری را برای شهروندان به وجود می‌آورد، تصریح کرد: تاکنون پنج کارگاه غیرمجاز شناسایی و برای برخورد قانونی به فرماندهی پلیس پیشگیری و حفاظت اطلاعات فرماندهی استان کرمان معرفی شده‌اند.
قرائی بیان کرد: در این زمینه با سه کارگاه غیرمجاز نصب CNG برخورد و 69 دستگاه اتومبیل توقیف شده و 78 برگ اعمال قانون صادر شده است.
وی افزود: همچنین کارشناسان این شرکت با هماهنگی تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی بر عرضه فرآورده‌های نفتی و جایگاه‌های عرضه سوخت کنترل و نظارت دارند.
قرائی با اشاره به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان دارای 9 شعبه در این استان است، گفت: در استان کرمان با توجه به پراکندگی نقاط عرضه و مصرف سوخت فقط یک شرکت فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: سیستم یکنواخت بازرسی ادواری خودروهای CNG سوز در استان کرمان وجود ندارد در حالی که باید بر نصب مخزن، عدم نشت و استاندارد بودن خودروهای CNG سوز نظارت شود و صدور گواهینامه انجام گیرد.
قرائی افزود: افزایش بی‌رویه کارگاه‌های غیرمجاز تبدیل سوخت غیرایمن منجر به خسارت جانی و مالی به شهروندان می‌شود.
وی با اشاره به اینکه توزیع نفت سفید در استان کرمان با کالابرگ صورت می‌گیرد، گفت: تمام مشترکان فرآورده‌های نفت سفید باید به اداره‌های پست و دفترهای پستی مراجعه کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول