اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نفت گچساران خبر داد:

بهره‌برداری از 3 طرح شرکت نفت در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت ‌و گاز گچساران از افتتاح سه طرح بزرگ در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 3 طرح شرکت نفت در گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا پاکدل صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از سه طرح بزرگ شرکت بهره‌برداری نفت‌ و گاز گچساران که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار گچساران و جمعی از مسئولان استانی و محلی انجام شد، در گفت‌و گو با خبرنگاران اظهار داشت: سالن چند منظوره ورزشی یک هزار و 200 نفره، سالن زورخانه ورزش‌های باستانی و پهلوانی در بلوار خلیج فارس در کوی پانصد دستگاه سمت راست و بهره‌برداری از پروژه احداث 30 دستگاه واحد مسکونی مجردی در کوی انقلاب شرکت نفت گچساران از طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
وی ابراز داشت: سالن ورزشی چندمنظوره که به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام گذاری شده برای انجام تمرینات و برگزاری مسابقات ورزشی مانند فوتسال، والیبال، هندبال، بسکتبال و هاکی پیش‌بینی شده است.
پاکدل افزود: در دوطرف جایگاه تماشاچیان با گنجایش یک هزار و 200 نفر بوده و دارای اتاق‌های سرپرستی، مربیان، سرویس‌های بهداشتی در زیر جایگاه تماشاچیان است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران این پروژه را از جمله پروژه‌های مصوب در دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و گفت: این طرح از محل اعتبارات نفت ساخته شده و برای ساخت، تکمیل و بهره‌برداری از آن افزون بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
پاکدل میزان اشتغالزایی این ورزشگاه را 6 نفر عنوان کرد و ابراز داشت: این سالن در زمینی به مساحت یک هزار و 782 متر مربع و با سازه فولادی با سقف شیروانی ساخته شده است.
وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این سالن، نیاز مردم این منطقه به سالن ورزشی برآورده شده و این سالن برای استفاده آقایان و بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
پاکدل افتتاح سالن زورخانه ورزش‌های باستانی و پهلوانی در کنار این ورزشگاه را از دیگر طرح‌های افتتاحی در هفته دولت برشمرد و بیان داشت: این طرح از مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به کهگیلویه و بویراحمد بوده که با اعتباری افزون بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت ساخته و افتتاح شد.
وی افزود: این سالن دارای مساحتی با زیربنای 930 متر مربع بوده که اتاق‌های سرپرستی، مرشد، رختکن ورزشکاران، جایگاه مرشد، انبار، سرویس بهداشتی و جایگاه تماشاچیان با گنجایش 200 نفر از جمله مشخصات فیزیکی این سالن زورخانه است.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نام این سالن زورخانه را شهید بهمن نریموسی عنوان کرد و گفت: این شهید از ورزشکاران کشتی پهلوانی در گچساران بود.
پاکدل تأکید کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد به شجاعت و دلیری معروف بوده و ورزش‌های زورخانه‌ای نماد پهلوانی و قهرمانی هستند.
وی افزود: در این ورزش‌ آنچه که بیش از همه شنیده می‌شود نام امام علی (ع) بوده و ورزشکاران این ورزش باید نمادی از ولایت‌مداری هستند.
پاکدل از جوانان خواست تا با تأسی از آموزه‌های دینی و مکتبی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مؤثری بردارند.
وی با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از طرح 30 دستگاه منازل مجردی در کوی انقلاب شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: برای ساخت و بهره‌برداری این منازل اعتباری افزون بر 37 میلیارد ریال از محل اعتبارات نفت هزینه شده است.
وی مساحت هر واحد را 300 متر مربع عنوان کرد و گفت: این منازل با زیربنای 145 متر مربع بوده و دارای پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، سرویس‌های بهداشتی، انبار، پارکینگ و محوطه هستند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مساحت در نظر گرفته شده برای ساخت این 30 دستگاه را 15 هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: متخصصان شاغل در این شرکت برای انجام فعالیت خود به حداقل انگیزه‌ها و امکانات نیاز دارند که منزل مسکونی از مهم‌ترین نیازهای این پرسنل است.
پاکدل افزود: این متخصصان از خانواده‌ خود دور بوده و شرکت نفت در فراهم‌ کردن امکانات پرسنل خود خدمات خوبی را ارائه داده است.
وی رعایت ‌شدن اصول مبحث 19 در ساخت این منازل را از نکات مهم در راستای صرفه‌جویی در مصرف انرژی عنوان کرد.
انتهای پیام/ص10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول