اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام ذوالنور:

جریان انحرافی و فتنه در انتخابات به هم می‌رسند

خبرگزاری فارس: جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: وحدت جریان انحرافی با فتنه و اصلاح‌طلبان خیلی بیشتر است و پیش‌بینی من این است که اینها در انتخاب مجلس آینده کاملا به هم خواهند رسید.

جریان انحرافی و فتنه در انتخابات به هم می‌رسند
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه کمیته 8+7 دارای برکات زیادی است، اظهار کرد: وجود این کمیته می‌تواند موجب وحدت اصولگرایان شده و در زمینه تعیین تکلیف برای کسانی که خط اصولگرایی را تعقیب می‌کنند، موثر باشد.
وی افزود: البته تشکل‌هایی چون جبهه پایداری نیز دغدغه‌هایی در این میان دارند که بی‌ربط نیست و کمیته 8+7 باید قدری نسبت به این دغدغه‌ها حساسیت نشان داده و در راستای کاهش یا رفع آنها اقدام کند.
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: در هر صورت همه دوست‌داران نظام و انقلاب و جریان اصولگرایی از جمله اعضای جبهه پایداری باید توجه داشته باشند که ایستادگی بر سر یک موضوع که موجب تفرق در جریان کلی اصولگرایی شود، مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.
وی عنوان کرد: تمام این افراد نیز علی‌القاعده مصلحت کلی نظام و ارزش‌ها و همچنین وحدت اصولگرایان را در نظر دارند زیرا همه آنها از کسانی هستند که اهل دغدغه‌ها، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و به ارزش‌ها پایبند هستند.
ذوالنور با اشاره به تلاش شخصیت‌هایی چون آیت‌الله مصباح‌یزدی و آیت‌الله جنتی گفت: این افراد نیز رسالت و نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند تا نظرات به هم نزدیک‌تر شود.
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه در ارتباط با ارتباط جریان انحرافی با گروه‌های مختلف در کشور تصریح کرد: جبهه پایداری و جریان انحرافی ذاتا با یکدیگر متضاد هستند.
وی گفت: امروز وحدت جریان انحرافی با فتنه و اصلاح‌طلبان خیلی بیشتر است و اطلاعات و اخبار زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد این گروه‌ها در پشت پرده در اظهار‌نظرها به هم نزدیک می‌شوند و پیش‌بینی من این است که اینها در مجلس آینده کاملا به هم خواهند رسید.
ذوالنور با بیان اینکه جبهه پایداری دارای ماهیت متفاوتی با جریان انحرافی و اصلاح‌طلبی است، اظهار کرد: به طور یقین جریان انحرافی نمی‌تواند از طریق جبهه پایداری نفوذ کند زیرا اعضای این جبهه همه از مغضوبین و رانده‌شدها و قربانیان مقابله با جریان انحرافی هستند.
جانشین سابق نماینده ولی‌فقیه در سپاه تاکید کرد: کسانی که حاضر شدند قربانی شده و هر چه دارند برای مقابله با جریان انحرافی بگذارند نمی‌توانند عامل نفوذ آن جریان باشند.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول