اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حراست آموزش و پرورش کرمان:

تبلیغ فرقه‌های انحرافی از توطئه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از بین بردن هویت ملی و دینی و تبلیغ مکاتب و فرقه‌های انحرافی از جمله توطئه‌های دشمن است.

تبلیغ فرقه‌های انحرافی از توطئه‌های دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، غلامرضا نخعی ظهر امروز در همایش تجلیل از دانش‌آموزان بسیجی طرح آیه‌های تمدن «رتبه‌های زیر یک هزار کنکور سراسری 90» با بیان اینکه شجره طیبه بسیج توسط امام راحل پایه‌گذاری شده است، اظهار داشت: بسیج در همه مراحل و عرصه‌ها از جمله در سال جهاد اقتصادی نخستین ارگانی بود که در این راستا گام برداشت.
وی با اشاره به سخن شهید مطهری که «علم و دین را دو بال خواند که یکی بدون دیگری به حرکت در نمی‌آید»، افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا ما را به شیوه‌های مختلف منحرف کنند که با عجین کردن علم و تقوا با یکدیگر می‌توان به موفقیت دست پیدا کرد.
نخعی همچنین با بیان فرمایش مقام معظم رهبری که «جوانان امروز را بهتر از جوانان جبهه و جنگ دانستند»، تصریح کرد: اعتلا و رشد کشور در زمینه‌های مختلف نشان‌دهنده این واقعیت است.
وی سلامتی و امنیت را دو نعمت ناشناخته خواند و بیان داشت: برای درک بهتر این دو نعمت می‌توانید در هفته دفاع مقدس به جانبازان و خانواده‌های آنان سرکشی کنید.
نخعی امن‌ترین کشور در خاورمیانه را در حال حاضر ایران دانست و بیان کرد: با توجه به قیام‌های بیداری اسلامی تمام نگاه دنیا به سمت ایران دوخته شده و باید با وحدت خود این عزت و اقتدار را حفظ کرد.
وی با مقایسه عملکرد نسل دیروز و امروز گفت: نسل انقلاب در عصر سیاهی و تاریکی که کشور زیر سلطه بیگانگان قرار داشت با تحمل شکنجه‌های سخت در زندان‌های ساواک و تقدیم هزاران شهید انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند.
نخعی با بیان اینکه تارخ‌نویسان منصف، جنگ هشت ساله ایران و عراق را جنگ جهانی سوم نامیدند، خاطرنشان کرد: دز زمان جنگ تحمیلی، 36 کشور از نظر تکنولوژی نظامی، تجهیزات و نیروی انسانی صدام را یاری کردند اما با همت و غیرت نسل انقلاب موفق نشدند، حتی یک وجب از خاک ایران را تصاحب کنند.
وی اذعان کرد: همچنین دشمنان نیز با وجود پیاده کردن 180 دستورالعمل کودتاهای مخملی در فتنه 88 در ایران به دلیل آگاهی و بصیرت نسل امروز نتوانستند به موفقیت دست یابند.
نخعی عنوان کرد: همه این پیروزی‌های ملت ایران به دلیل واقعیت‌های مانند عاشورا، ولایت فقیه و به برکت وجود شهیدانی مانند بهشتی است که به فرموده امام راحل «خود به تنهایی یک ملت هستند».
مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ابراز داشت: مسعود رجوی حدود 16 هزار نفر از شهروندان انقلابی را شهید کرد اما همین نسل انقلاب 400 گروه شورشی، معاند و تروریست را از صحنه خارج کرد.
وی افزود: با وجود تمام تحریم‌ها و محاصره اقتصادی که همچنان ادامه دارد، کشور ایران به خوبی توانست این تحریم‌ها را مدیریت کند و به موفقیت‌های عجیب و چشمگیری دست یابد.
نخعی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، «نباید فریب مشت آهنین در دستکش مخمل را خورد»، تصریح کرد: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف پلید خود به تبلیغات گسترده و فریبنده‌ای دست می‌زنند که با هوشیاری و آگاهی می‌توان به مقابله با آنها برخاست.
وی بصیرت ملت را بهترین ویژگی‌ها دانست و بیان کرد: نسل امروز علاوه بر دفاع جانانه از دستاوردهای انقلاب در حماسه عظیم 9 دی‌ ماه قاطعانه دشمن را از صحنه خارج کردند.
نخعی بیان کرد: در فتنه 88 دشمن پس از اردوکشی خیابانی چشم به دانشگاه‌ها دوخته بود تا با همراه کردن دانشجویان با خود به اهداف خود دست یابند، اما دانشجویان با بصیرت و هوشیاری توانستند آنان را ناکام بگذارند و با این حرکت خود، پس از کش و قوس‌های فراوان لبخند را بر لبان مقام معظم رهبری بنشانند.
وی گفت: نسل امروز در عرصه‌های مختلف علمی، پرچمدار پیشرفت، ترقی، اختراع و اکتشاف است و با وجود 30 سال تحریم، در تمام المپیادها و جشنواره‌های بین‌المللی رتبه‌ و مقام آورده است.
نخعی خاطرنشان کرد: سلول‌های بنیادین، کشف داروهای کم‌نظیر، دستیابی به انرژی هسته‌ای، پرتاب ماهواره به فضا، تولید انواع وسایل الکترونیکی پیشرفته، موشک‌های قاره‌پیما، کشتی و زیردریایی از جمله موفقیت‌های نسل امروز است.
وی اذعان کرد: میانگین سنی فرماندهان لشکر در زمان جنگ تحمیلی، 18 تا 20 سال و میانگین سنی دانشمندان هسته‌ای ایران نیز در حال حاضر 25 تا 30 سال است که نشان‌دهنده این واقعیت است که خط مقدم کشور را نسل جوان تشکیل می‌دهند.
نخعی عنوان کرد: دانش‌آموزان بسیجی که به دانشگاه راه می‌یابند، باید تلاش کنند تا در دانشگاه‌ها بسیجی بسازند و با ادامه رویکرد بسیجی خود جهاد خود را کامل کنند.
مدیر حراست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به نقشه‌های دشمنان نظام اذعان کرد: اندلسی کردن کشور، ترویج فساد و فحشا، استحاله و مسخ فرهنگی، از بین بردن هویت ملی و دینی، تبلیغ مکاتب و فرقه‌های انحرافی و ایجاد شک و تردید در اعتقادات و باورهای مذهبی و توهین به اعتقادات شیعه از جمله توطئه‌های دشمن است.
وی افزود: همچنین گسترش بدحجابی و بی‌حجابی، طرح الگوهای منحرف در مقابل الگوهای دینی، سست کردن بنیان خانواده، توزیع گسترده مواد مخدر،تأسیس مراکز علمی، کانون‌های زبان و مؤسسه‌های خیریه برای جمع‌آوری جوانان و تزریق افکار منحرف به آنها، توزیع فراوان سی‌دی، کتاب و فیلم‌های غیرمجاز از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده و هدف‌دار توسط دشمنان است.
نخعی تصریح کرد: امروزه 80 ماهواره با 5 هزار کانال تلویزیونی در حال فعالیت هستند که 59 کانال آن در ایران قابل دریافت است و 58 شبکه آن فارسی ‌زبان است.
وی بیان کرد: باید قدر خون شهیدان و شجره طیبه بسیج را بدانیم تا بتوانیم، عزت و افتخار کشور که ناشی از دم مسیحایی امام راحل است را حفظ کنیم.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول