اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مقام معظم رهبری در کردستان:

مذهب‌سازی بدلی اساس کار گروه‌های انحرافی است

خبرگزاری فارس: نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان گفت: مذهب‌سازی و مکتب‌سازی بدلی اساس و مبنای کار گروه‌های انحرافی و تروریستی است.

مذهب‌سازی بدلی اساس کار گروه‌های انحرافی است
حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: دین اسلام زمینه پذیرش افکار و اعتقادات گروه‌های منحرف را ندارد و از این رو آنها با ایجاد مذاهب و مکاتب بدلی در اشکال و قالب‌های فریبنده سعی در القای تفکرات خویش به جامعه را دارند.
وی عنوان کرد: افرادی که در مقابل این تفکرات بایستند و مانع از القای این تفکرات به جامعه شوند، در قالب اقدامات تروریستی آنان را از سر راه بر می‌دارند.
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان خاطرنشان کرد: آنها توان القای تفکرات خویش از طریق منطق و استدلال به جامعه را ندارند و به همین خاطر افراد موثری همچون روحانیون شهید کردستان که زمینه آشنایی مردم با افکار انحرافی آنان را میسر می‌سازند، ترور می‌کنند.
حجت‌الاسلام شاهرودی افزود: بر اساس اعتقادات گروه‌های سلفی و وهابی تمامی مسلمانان کافرند و افرادی نیز که در مسیر فعالیت آنها ممانعت ایجاد کند با یک انگ کافری آن را از بین می‌برند.
وی ترور و کشتن را از برنامه‌های گروه‌های انحرافی و تروریستی خواند و تصریح کرد: انسانیت و ارزش‌های انسانی از نظر این گروه‌ها جایگاهی ندارد و تمامی موانع را به خاطر رسیدن به مطامع شخصی کنار می‌گذارند.
 
از نظر تروریست‌ها روحانیت خطرناک‌تر از افراد سیاسی هستند
نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با اشاره به اندیشه‌سازی روحانیون و اثرگذاری آنان در جامعه، روحانیت را خطرناک‌تر از افراد سیاسی از نظر تروریست‌ها و افکار انحرافی خواند.
به گفته حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی، ترور شهیدان مفتح، مطهری و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران و ترور روحانیت کردستان از جمله ماموستا شیخ‌الاسلام و ماموستا عالی گواهی بارز بر این ادعاست.
نماینده مقام معظم رهبری در کردستان خاطرنشان کرد: گروه‌های انحرافی و تروریست‌ها برای ترویج افکار منحرف القا شده به آنان در ایران از راه‌های متفاوتی وارد می‌شوند و چون افراد موثر و اندیشه‌ساز این افکار را می‌شناسند و با روشنگری مانع از تحقق آن می‌شوند لذا قربانیان اهداف تروریست‌ها می‌شوند.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی یادآور شد: بیشتر تروریست‌ها از افکار و عقاید اسلامی توسط استکبار دور می‌شوند و با القای تفکرات التقاطی به دشمنانی علیه اسلام و حکومت اسلامی تبدیل می‌شوند.
 
*حرکت شهدای روحانی کردستان در راستای اتحاد بود
وی در ادامه به شهادت ماموستایان شیخ‌الاسلام و عالی اشاره کرد و گفت: این دو شهید بزرگوار در راستای وحدت اسلامی در این منطقه تلاش می‌کردند.
نماینده ولی فقیه در کردستان تنها جرم ماموستایان شهید را ترویج ارزش‌های اسلامی و آشنایی با افکار انحرافی و تلاش آنان برای خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان افزود: ید واحده امت اسلامی هیبت و شکوه کاذب استکبار و صهیونیسم جهانی را زیر پا گذاشتند و به یقین استمرار این بیداری اسلامی منجر به برچیده‌شدن ظالمان می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول