اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای مسکن خراسان شمالی مطرح شد؛

انتقاد استاندار خراسان‌شمالی از افزایش اجاره بها در استان

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان شمالی از افزایش اجاره بهای مسکن در این استان انتقاد کرد.

انتقاد استاندار خراسان‌شمالی از افزایش اجاره بها در استان
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد ابوطالب شفقت شامگاه یکشنبه در نشست شورای مسکن خراسان شمالی اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر با وجود افتتاح طرح‌های مسکن مهر اجاره بها در بجنورد و سایر شهرهای استان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه با افتتاح 4 هزار واحد مسکن مهر در دهه فجر امسال در گلستان شهر، افزود: یقیناً با افتتاح این واحدها، قیمت اجاره بها در مرکز استان تثبیت و یا باید کاهش یابد.
شفقت از شهرداری خواست تا با برقراری سرویس‌های عمومی در مسیر گلستان‌شهر، زمینه تسهیل آمد و رفت مردم را فراهم کند.
وی با بیان اینکه تسریع در تکمیل بلوار گلستان‌ شهر و زیباسازی این مسیر ضرورت دارد، افزود: در آینده نزدیک یک پنجم جمعیت پیش‌بینی شده در گلستان شهر آماده سکونت بوده، از این رو باید تمام شرایط و زیرساخت‌ها برای اسکان شهروندان تحقق یابد.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با اشاره اینکه مراکز خدماتی اعم از؛ مسجد، مدرسه، کتابخانه، کلانتری و ... در گلستان شهر اکنون در دست ساخت است، تصریح کرد: احداث درمانگاه و بیمارستان، دانشگاه و ... نیز از برنامه‌های بلند مدت در این شهرک اقماری است.
وی با بیان اینکه توجه به مسائل و مشکلات مسکن مهر و گلستان شهر ضروری است، خواستار تشکیل کارگروهی برای پیگیری مسائل و مشکلات مسکن مهر در این مناطق شد.
شفقت با بیان اینکه واحدهای مسکونی که اکنون در دست ساخت بوده و در آینده تکمیل می‌شود، اتفاق بزرگی در استان روی خواهد داد، گفت: این واحدهای مسکونی هم در قالب مسکن شهری و هم مسکن روستایی در حال اجراست.
وی تصریح کرد: بر همین اساس دستگاه‌ها به ویژه شرکت‌های خدمات رسان برای تأمین خدمات مورد نیاز در این طرح‌های مسکن مهر هرچه بیشتر مشارکت کنند.
استاندار خراسان شمالی با قدردانی ویژه از وزیر راه و مسکن و شهرسازی به خاطر سفرهای مکرر به این استان و بررسی مسائل و مشکلات گفت: مهندس نیکزاد تنها وزیری بوده که طی 15 ماه 6 بار به خراسان شمالی سفر کرده است.
وی با بیان اینکه در این سفرها مصوبات بسیار خوبی برای رفع مشکلات و عمران استان بخش‌های مسکن مهر و راه‌سازی تصویب شده است، افزود: خوشبختانه تمام این مصوبات اجرایی و تحقق یافته است.
شفقت خاطرنشان کرد: اعتبارات 20 میلیاردی سفر وزیر راه، مسکن و شهرسازی نیز به خراسان شمالی به طور کامل محقق شده است.
در این نشست شماری از اعضای شورای مسکن خراسان شمالی به خاطر همکاری در اجرای طرح‌های مسکن مهر تقدیر شدند.
انتهای پیام/خ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول