اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌ها بلای جان فوتبال یاسوج؛

چمنیان: روز بازی با ماشین‌سازی 10 بازیکن شهرداری مسموم بودند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با اظهار تعجب از مسمومیت بازیکنان این تیم در روز بازی با ماشین‌سازی تبریز گفت: روز بازی با ماشین‌سازی 10 بازیکن شهرداری مسموم بودند.

چمنیان: روز بازی با ماشین‌سازی 10 بازیکن شهرداری مسموم بودند
عباس چمنیان عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که حاشیه‌های این تیم مربوط به بازیکنان و اصولا مستطیل سبز فوتبال نیست، اظهار داشت: این تیم نسبت به فصل گذشته خود و همچنین سایر تیم‌های هم‌گروه در لیگ آزادگان، شرایط متفاوتی از نظر حاشیه‌ها دارد.
سرمربی شهرداری یاسوج با استمداد از همه خیرخواهان این استان به خصوص تماشاگران و دوستداران فوتبال برای کمک به تیم در جهت برطرف کردن حاشیه‌ها ابراز داشت: مردم یاسوج و کسانی که فوتبال این دیار را همواره پی‌گیری می‌کنند بهتر از همه می‌دانند که سرمنشا حاشیه‌ها از کجاست.
چمنیان مطبوعات و رسانه‌های این استان را خیرخواه معرفی کرد و گفت: شما خبرنگاران و اصحاب رسانه یار سیزدهم این تیم هستید و من نیز سعی دارم با همراهی شما و هواداران حاشیه‌ها را از کنار تیم دور کنم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این موضوع که بر اساس معاینات صورت گرفته توسط تیم پزشکی، تعداد 10 بازیکن این تیم در روز بازی با ماشین‌سازی مسموم بوده‌اند، تصریح کرد: بازیکنانی همچون خان‌احمدی و رحیمی قبل از بازی از شرایط نامساعد خود و مسمومیت سخن گفتند و 8 بازیکن دیگر نیز پس از بازی اعلام کردند که از نظر بدنی با ضعف و تحلیل قوا رو به رو شده‌اند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج اضافه کرد: شب بعد از بازی با ماشین‌سازی بازیکنان مورد معاینه قرار گرفتند که معلوم شد دچار مسمومیت غذایی شده‌اند و این موضوع برای ما مبهم شده که چرا کادر فنی که همان غذا را مصرف کرده‌اند دچار چنین مسمومیتی نشده‌اند.
چمنیان به تحرکات جهت‌دار برخی از تماشاگران در روز بازی با ماشین‌سازی اشاره کرد و گفت: تعدادی از تماشاگران در قسمتی مشخص از ورزشگاه تختی شعارهای هدفمند علیه بازیکنان بومی تیم می‌دادند که هدف آن‌ها به یقین حمایت از تیم و نتیجه‌گیری نبود.
این مربی فوتبال در لیگ آزادگان بیان داشت: تیمی که آرامش روحی ندارد متناسب با سطح انتظار و توقع مردم نتیجه نمی‌گیرد ولی به مردم این حق را می‌دهیم که ناراحت باشند.
چمنیان مردم را حامیان اصلی این تیم دانست و خاطرنشان کرد: اگر حواشی و حاشیه‌سازان دست از سر این تیم برندارند با مردم به صورت رو در رو سخن خواهم گفت و ایمان کامل دارم که مردم بهترین کارشناسان فوتبال هستند و مشکلات و مشکل‌سازان را به خوبی تشخیص خواهند داد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول