اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفتم مهر روز آتش‌نشان صورت می‌گیرد:

اجرای 30 طرح فرهنگی‌ ـ اجتماعی‌ در کاشان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از اجرای 30 طرح فرهنگی، اجتماعی و آموزشی همزمان با هفتم مهر ماه روز آتش‌نشان خبر داد.

اجرای 30 طرح فرهنگی‌ ـ اجتماعی‌ در کاشان
محمد‌مسعود چایچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار کرد: انتشار دفتر نقاشی و کتابچه ایمنی و توزیع آن در مدارس در 3 هزار نسخه، اجرای برنامه‌های آموزشی در 10 مکان مسکونی، محلات و مجتمع‌ها، برنامه‌های آموزشی ویژه کارکنان شهرداری، تجلیل از بازنشستگان و مزدوجین سال جاری سازمان آتش‌نشانی بخشی از برنامه‌های روز هفتم مهر ماه در کاشان است.
وی افزود: مانور ناوگان خودروهای سنگین و سبک آتش‌نشانی در سطح شهرها، اهدای نشان شجاعت به آتش‌نشان فداکار سال، زیارت حرم مطهر حضرت سلطان علی بن محمد باقر (ع) و غبارروبی گلزار شهدای گمنام، برگزاری جشن روز آتش‌نشانی و ایمنی با حضور خانواده‌های پرسنل آتش‌نشانی از دیگر برنامه‌های اجرایی سازمان آتش‌نشانی کاشان است. 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان تصریح کرد: اجرای مسابقات ایمنی به صورت کتبی و غیرحضوری، انتشار ویژه‌نامه اختصاصی روز ملی آتش‌نشان و خدمات ایمنی با 5 هزار نسخه با هدف ارتقای جایگاه آتش‌نشانی و شناساندن اهمیت ایمنی در جامعه، انجام مانور نمایشی آتش‌نشانان با هدف آشنایی عموم شهروندان با نحوه اطفای حریق نیز از ویژه برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در روز آتش‌نشان است. 
چایچی برگزاری نمایشگاه آتش‌نشانی و ایمنی برای معرفی عملکرد و تجهیزات سازمان به شهروندان، معرفی شماره 125 به شهروندان، آگاه‌سازی عموم شهروندان به عواقب ناشی از بروز حوادث و حریق با ارائه گزارش توسط سایت اینترنتی سازمان و سایر رسانه‌های جمعی، ارسال پیام‌های ایمنی برای 3 هزار نفر از شهروندان با موضوعات امداد و ایمنی را بخشی دیگر از فعالیت‌های این سازمان در روز هفتم مهر ماه اعلام کرد. 
وی‌ برگزاری برنامه‌های آموزشی مقابله با آتش‌سوزی و حوادث در سطح مدارس با همکاری آموزش و پرورش به منظور بالا بردن سطح اطلاعات شهروندان از طریق چاپ پوستر و بروشور و همچنین تهیه تیزرهای تبلیغاتی با موضوعات مختلف ایمنی به مناسبت هفتم مهر را به عنوان بخشی دیگر از برنامه‌های متنوع سی‌گانه سازمان آتش‌نشانی کاشان در هفته اول مهر ماه برشمرد.
به گفته وی، هر یک از روزهای آغازین هفته اول مهر در راستای اجرای این برنامه‌ها به نام‌های آتش‌نشانی و میثاق با ولایت، آتش‌نشانی و ورزش و نشاط و سلامتی، آتش‌نشانی و دانش و فناوری اطلاعات، آتش‌نشانی و مانور آمادگی، آتش‌نشانی و افزایش مشارکت شهروندان، آتش‌نشانی و ترویج فرهنگ ایمنی و تقدیر از ایثار و فداکاری نام‌گذاری شده ‌است.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول