اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقدام پیش‌دستانه پلیس و جلوگیری از قتل

خبرگزاری فارس: ماموران پلیس اطلاعات کرمانشاه مسافری را که به صورت مخفیانه با خود اسلحه کمری حمل می‌کرد و در هتل محل اقامتش قصد داشت که زن و مادر زن خود را به قتل برساند، دستگیر کردند.

اقدام پیش‌دستانه پلیس و جلوگیری از قتل
به گزارش  خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس‌، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کرمانشاه در خصوص دستگیری متهمی به اتهام حمل سلاح غیر مجاز بیان داشت‌: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فرد جوانی در یکی از هتل‌های کرمانشاه اقامت دارد و دارای یک قبضه سلاح کلت کمری است‏ اکیپی از کارکنان پلیس اطلاعات برای بررسی موضوع به محل عزیمت کردند.
سرهنگ جهانفر افرود: ماموران با استفاده از شگردهای خاص پلیسی و بدون آنکه مزاحمتی برای مسافران مستقر در هتل پیش بیاید‌، متهم را دستگیر و برای بازجویی به اداره منتقل کردند‌.
وی گفت‌: در بازرسی از اتاق متهم، یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه یک تیغه خشاب مربوطه، 6 تیر فشنگ جنگی و یک عدد اسپری مشکی رنگ نیز کشف و ضبط شد‌.
متهم که ساکن یکی از شهرستا‌ن‌های استان کردستان بود، در بازجویی بیان داشت: هدفم از حمل اسلحه به قتل رساندن همسرم و مادرش بود که نقشه‌ام با دستگیری لو رفت‌.
انتهای پیام/ص30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول