اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی ستاد اوقات فراغت کاشان خبر داد:

حضور 40 هزار دانش‌آموز کاشانی در فعالیت‌های تابستانی

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی ستاد اوقات فراغت کاشان از حضور بیش از 40 هزار نفر دانش‌آموز این شهرستان در برنامه‌ها و فعالیت‌های تابستانی این ستاد خبر داد.

حضور 40 هزار دانش‌آموز کاشانی در فعالیت‌های تابستانی
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌السلام و‌المسلمین اکبر فلاح یکشنبه‌ شب در مراسم اختتامیه کانون‌های تابستانی این شهرستان اظهار کرد: 40 هزار دانش‌آموز کاشانی در برنامه‌های فرهنگی، هنری، فنی و حرفه‌ای در 400 کانون فرهنگی تابستانی فعالیت داشته ‌است.
مسئول اجرایی ستاد اوقات فراغت کاشان با اشاره به اینکه اوقات فراغت می‌تواند هم تهدید و هم فرصت باشد، عنوان کرد: دشمن اوقات فراغت دانش‌آموزان را بهترین زمان برای انحراف آنان می‌داند لذا مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند مواظب باشند نوجوانان و جوانان به بیراهه نروند.
به گفته وی برنامه‌ریزی با استفاده از فرهنگ ارزشی، فاطمی و بسیجی بهترین فرصت برای تربیت نوجوانان و جوانان است. 
فلاح‌ شهید دکتر چمران را بهترین الگو برای مربیان و دانش‌آموزان دانست و بیان کرد: افتتاحیه کانون‌های فرهنگی کاشان امسال برای پنجمین سال متوالی همزمان با سالگرد شهادت این مجاهد متفکر برگزار شده‌ است‌.
وی افزود: طی این مدت کانون‌های فرهنگی کاشان در اوقات فراغت دانش‌آموزان بدون کمک و پشتیبانی‌های مالی بالادستی و تنها با امکانات بومی این شهرستان، تربیت بدنی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، فنی و حرفه‌ای، هلال احمر و فرمانداری به عنوان هماهنگ‌کننده، اداره شده ‌است.
به گفته وی در مدت 5 سال گذشته بیش از 800 میلیون ریال از محل کمک‌هِای دستگاه‌های این شهرستان و خیران به کانون‌های فرهنگی کاشان کمک شده ‌است.
در کاشان بیش از 400 کانون فرهنگی با پنج متولی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و اتحادیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تربیت بدنی این شهرستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان فعال هستند.
 انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول