اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کاشان:

خدمت‌رسانی خارج از حوزه قانون توجیه‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار کاشان خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها را از وظایف مدیران دانست و گفت: انجام این خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم خارج از حوزه قانون هیچ توجیهی ندارد.

خدمت‌رسانی خارج از حوزه قانون توجیه‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه شهردار قمصر، رعایت قانون و حرکت در این مسیر توسط مدیران را از الزامات رسیدن به هدف و عقوبت دنیوی و اخروی را نتیجه عدم رعایت قانون دانست. 
وی افزود: حرکت در مسیر قانون برای همه دستگاه‌ها و شهرداری‌ها الزامی است و در مواردی که اشکال قانونی موجود است نمی‌توان آن را بهانه کرد بلکه اصلاحیه و یا آئین‌نامه مرتبط با آن را باید به تائید منابع و مراکز مورد نظر رساند.
معاون استاندار و فرماندار کاشان با استناد به آیات و روایات درخصوص نبوت، امامت و ولایت اظهار داشت: آنچه که در احادیث و روایات آمده نکات مدیریتی است که با استفاده از این موارد ارزشمند می‌توان راهکارهای موفقیت یک مدیر نمونه را به دست آورد. 
جوادی مدیریت را تعیین و شناخت راه‌های وصول به هدف ذکر و خاطرنشان کرد: آگاهی، علم و دانش و تعیین مسیر برای هدف‌گذاری واقعی و متناسب با شرایط ضروری است.
 وی با انتقاد از دیدگاه بعضی مدیران شهرهای گردشگری و توریستی مبنی بر خستگی مردم این شهرها از پذیرش گردشگران یادآور شد: وجود گردشگران هیچگاه برای اینگونه شهرها تهدید نیست بلکه اصلاح مدیریتی و توسعه زیرساخت‌ها را می‌طلبد. 
معاون مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری استان اصفهان نیز در این مراسم، خدمت‌رسانی به شهروندان در مجموعه شهرداری را موهبت و نعمت الهی به مسئولان است. 
 محمد رضا احتشام‌زاده با تأکید بر به حد کمال رساندن خدمت‌رسانی به مردم افزود: شهردار سابق قمصر یکی از شهرداران نمونه و برجسته کشور است که نهایت تلاش خود را در حد کمال این خدمتگزاری در زمان تصدی مسئولیتش انجام داده‌است.
 وی تصریح کرد: ادامه فعالیت شهردار سابق قمصر به عنوان یکی از مدیران اجرایی شهرداری مشهد مقدس علاوه بر اینکه مایه مباهات شهروندان قمصر کاشان است از افتخارات ما در استان اصفهان است.
 احتشام‌زاده ، با اشاره به تجربه سابقه اجرایی درازمدت شهردار جدید قمصر در فرمانداری، شورا و شهرداری
 منطقه کاشان یادآور شد: تعامل و همکاری وی در کنار مجموعه شهرداری و شورای شهر، قمصر را به جایگاهی رساند که در شأن شهروندان این شهر است. 
 رئیس شورای اسلامی شهر قمصر نیز در این مراسم با استناد به حدیثی گوهر بار از امام علی (ع) گفت: مدیریت ضعیف، عبرت گرفتن از عوامل شکست و موفقیت مدیران قبلی، پرهیز از اسراف، حداکثر استفاده و بهره‌وری از اقل امکانات، عدم کثرت عذرخواهی و ضعف سیاست را از عوامل کلیدی موفقیت یک مدیر نمونه برشمرد.
 حجت‌الاسلام سید محسن متقی اعتماد، تقسیم کار وآگاهی را نیز از عوامل مدیریت موفق دانست و تصریح کرد: صداقت و اخلاص در کنار این مؤلفه‌ها، موفقیت مدیران را مضاعف و روزافزون می‌کند.
 مراسم تودیع وحید فرخ‌تبار شهردار سابق و معارفه علی اصغر شقایقی شهردار جدید قمصر کاشان با حضور معاون مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استان اصفهان، اعضاء شورای اسلامی شهر کاشان و قمصر، مسئولان اجرایی و شهرداران شهرهای تابعه،خانواده شهدا، روحانیت در سالن اجتماعات شهر قمصر برگزار شد.
 در پایان این مراسم هدایا و لوح‌های تقدیر به رسم یادبود از طرف دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی منطقه کاشان به وحید فرخ‌تبار شهردار سابق قمصر اهداء شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول