اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ثبت احوال انجام می‌شود؛

خدمت‌رسانی به شهروندان گلستانی با راهبردهای نوین

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: سازمان ثبت احوال کشور طی تفاهم‌نامه‌ای با استان‌های مختلف، راهبردها و اهداف کلانی را برای خدمت‌رسانی بهتر ترسیم کرده است.

خدمت‌رسانی به شهروندان گلستانی با راهبردهای نوین
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیف‌الله ابوترابی عصر امروز در جمع بخشداران استان اظهار داشت: سه راهبرد در کشور برای سال جاری اعلام شده است که شامل ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویتی ایرانیان و انتشار آمار جمعیتی و ثبت مهاجرت است.
وی به اهداف کلان این سه راهبرد اشاره کرد و بیان داشت: بر این اساس ثبت وقایع حیاتی و مهاجرت در کشور ساماندهی می‌شود که طی مصوبه هیئت دولت ارائه خدمت از طریق کارت ملی و کد پستی انجام می‌گیرد.
مدیرکل ثبت احوال گلستان عدم استفاده از این راهبرد را نوعی تخلف محسوب کرد و اظهار داشت: بی‌توجهی به این امر سبب می‌شود تا ثبت مهاجرت به درستی انجام نشده و نظام برنامه‌ریزی را با مشکل مواجه کند.
ابوترابی با اشاره به اتقان اسناد و مدارک هویتی افراد بیان داشت: از اول تیرماه در استان تمام شناسنامه‌های تعویضی به صورت رایانه‌ای صادر شد که مزیت آن استحکام بالای شناسنامه با روکش امنیتی برای جلوگیری از هرگونه خدشه تنظیم شده است.
مدیرکل ثبت احوال گلستان به ارائه بخشی دیگر از خدمات و طرح‌های ثبت احوال اشاره کرد و خاطرنشان کرد: تولید و انتشار آمار ایرانیان در اقصی نقاط دنیا، استقرار سازمان الکترونیک سازمان ثبت احوال کشور، ارتقا مستمر کیفیت و کمیت در نحوه ارائه خدمت، افزایش کارایی و ارتقا بهره‌وری در سازمان اداری، حساس‌سازی و ارتقا آگاهی‌های عمومی و اصلاح نظام بودجه‌ریزی از جمله اقداماتی است که در اولویت ثبت احوال قرار گرفته است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول