اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اوقاف رودان خبر داد:

شناسایی و احیای چهار موقوفه در رودان

خبرگزاری فارس: مدیر اوقاف رودان گفت: در راستای تحقق جهاد اقتصادی در سالی که به این نام مزین شده چهار موقوفه در رودان که شامل باغ و زمین کشاورزی است، شناسایی و احیا شد.

شناسایی و احیای چهار موقوفه در رودان
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرام رنجبر پیش از ظهر امروز طی جلسه‌ای در این ارتباط اظهار داشت: شناسایی این چهار موقوفه با کمک  معتمدان محلی صورت گرفت و این موقوفات به صورت عمده در روستای کمیز از توابع شهرستان رودان واقع شده‌اند. 
وی افزود: علاوه بر شناسایی چهار موقوفه مذکور تحقیق و بررسی در ارتباط با شناسایی چهار مورد موقوفه دیگر نیز در دست انجام است. 
مدیر اوقاف رودان با تاکید بر ضرورت احیا موقوفات و شناسایی آنها ابراز داشت: اوقاف رودان تصمیم دارد که در تمام روستاها و توابع رودان تعدادی از زمین‌های کشاورزی که موقوفه بوده را شناسایی کند. 
رنجبر اضافه کرد: علاوه بر موارد مذکور در حوزه فرهنگی نیز اوقاف رودان در تابستان جاری  طرح نشاط معنوی را با حضور 450 نفر شرکت کننده برگزار کرده است.
وی با اشاره به اینکه ‌کلاس‌های طرح نشاط معنوی با حضور 10 نفر از اساتید مربیان مجرب برگزار شد، خاطرنشان کرد: کلاس‌های برگزار شده در طرح نشاط معنوی شامل کلاس‌های تفسیر قرآن، ‌روخوانی و روانخوانی می‌شود.
این مسئول همچنین به اجرای پروژه آئینه‌کاری در امامزاده سید سلطان محمد در رودان اشاره کرد و افزود‌: این پروژه نیز با سرعت در حال اجرا است.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول