اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی اوقاف سمنان:

ترویج فرهنگ وقف در گرو همکاری رسانه‏هاست

خبرگزاری فارس: مدیرروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: ترویج فرهنگ وقف در گرو همکاری رسانه‏هاست و باید در این زمینه بیشتر تلاش شود.

ترویج فرهنگ وقف در گرو همکاری رسانه‏هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان، پایگاه اطلاع رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و جمعی از خبرنگاران استانی راه‏اندازی شد.
بهنام مطلبی مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان در این مراسم بیان کرد: رسانه‏ها نقش بسیار مهمی در اطلاع رسانی و آگاه ساختن مردم از تلاش‏ها و فعالیت‏های اوقاف دارند.
وی گفت: استفاده از رسانه‏ها برای اطلاع رسانی و برقراری ارتباط با افکار عمومی و دریافت بازخورد و آگاهی از داوری‏های افکار عمومی در قبال عملکردها به عنوان یکی از مفیدترین، با صرفه‏ترین، سریع‏ترین، گسترده‏ترین و مستمرترین شیوه‏های برقراری ارتباط متقابل میان سازمان با مردم مطرح است.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود: رسانه‏ها به عنوان یک امکان بالقوه مناسب‏ترین فرصت‏ها را برای ارتباط روابط عمومی با افکار عمومی فراهم می‏سازند.
مطلب ادامه داد: روابط عمومی امکانات گوناگونی را برای انتقال اطلاعات، اخبار، تصمیم‏گیری‏ها و برنامه‏ریزی‏های سازمان متبوع خود در اختیار دارد ولی هیچ کدام کارآیی رسانه‏های جمعی از جمله مطبوعات و خبرگزاری‏ها را ندارند.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه‏ها تصریح کرد: روابط عمومی و رسانه‏ها دو شاخه از درخت تنومند ارتباطات هستند که در خدمت و مکمل یکدیگرند.
وی در ادامه افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در سایه تعامل و ارتباط دوسویه با رسانه‏ها توانسته است سالی پربار را در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی تجربه کند.
مطلبی با مثبت ارزیابی کردن نقش رسانه‏ها در این موفقیت یادآور شد: این موفقیت مرهون تلاش و کوشش بی‏سابقه تمامی دست‏اندرکاران و اصحاب رسانه‏های استان سمنان است و در این میان تمامی روزنامه‏ها و هفته نامه‏های استانی و خبرگزاری‏ها به سهم خود نقش بسیار ارزنده و قابل توجهی در بیان انعکاس اخبار اوقاف و مبحث وقف و بقاع متبرکه داشته‏اند.
وی در ادامه آدرس این پایگاه را semnan.awqaf.ir اعلام کرد و افزود: در این پایگاه، اخبار مربوط به بقاع متبرکه و موقوفات استان سمنان و فعالیت‏های ادارات اجرایی جهت استفاده عموم مردم قرار خواهد گرفت.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان یکی دیگر از اهداف راه‏اندازی این پایگاه را دسترسی سریع خبرنگاران رسانه‏ها به اخبار و اطلاعات این اداره کل دانست و افزود: از این به بعد، منبع رسمی و موثق اخبار جهت استفاده خبرنگاران، این پایگاه اطلاع رسانی است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول