اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

مشعل گاز کلاردشت روشن شد

خبرگزاری فارس: مرحله نخست گازرسانی کلاردشت با حضور جمع کثیری از مردم و مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مشعل گاز کلاردشت روشن شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، در این مراسم که جمع کثیری از مردم کلاردشت، مدیرعامل شرکت گاز، نماینده نوشهر و چالوس، امام جمعه  کلاردشت و فرماندار و تعداد زیادی از مسئولان شهرستان چالوس و بخش‌های کلاردشت و مرزن آباد حضور داشتند، بخشدار کلاردشت با اشاره به ضرورت گازرسانی به منطقه کلاردشت به دلیل استفاده هشت ماهه مردم این منطقه از وسائل گرمایشی، آن را از دستاوردهای دولت عنوان کرد.
محمد سنایی ادامه داد: با توجه به مشکلات سوخت و سرمای زیاد این منطقه تسریع در ادامه گازرسانی به کلاردشت مورد درخواست مردم و مسئولان کلاردشت است.
 
 
* خدمات دولت احمدی‌نژاد با 25 سال برابری می‌کند
وی بیان داشت: خدمات دولت در شش سال اخیر در کلاردشت با 25 سال گذشته به ویژه در حوزه‌های آسفالت، راه روستایی، اجرای طرح هادی، آب رسانی و... برابری می‌کند.
در ادامه رئیس شورای شهر کلاردشت نیز با اشاره به پروسه 12 ساله انتقال گاز به کلاردشت آن را از اهداف مهم مسئولان و شوراهای وقت کلاردشت عنوان کرد.
 
* تامین سوخت زمستانی
علی دراسرایی ادامه داد: در دولت نهم و دهم و همچنین با ایجاد کارگروه توسعه کلاردشت توسط ریاست مجلس، روند گازرسانی به کلاردشت شتاب بیشتری گرفته به‌طوری که امروز شاهد افتتاح مرحله اول آن هستیم.
وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات مردم این بخش درباره تامین سوخت زمستانی دولت درباره گازوئیل یارانه‌ای و تسریع در روند گازرسانی به کلاردشت تمهیداتی را بیاندیشد.
دراسرایی همچنین با اشاره به تخریب تاسیسات زیربنایی کلاردشت در جریان سیل اخیر عدم اختصاص اعتبار و همچنین عدم ایجاد ستاد بازسازی به کلاردشت را عنوان کرد و گفت: باید برای بازسازی هرچه سریع‌تر این زیرساخت‌ها اقدام شود.
 
* اختصاص اعتبار به بنیاد مسکن برای بازسازی کلاردشت
این مسئول با اشاره به جلسه‌ای که با معاون اول رئیس جمهور و معاون راهبردی رئیس جمهور با حضور شهردار و نماینده مجلس گذاشته شده بود، اختصاص اعتبار به بنیاد مسکن برای بازسازی کلاردشت را نیازمند پیگیری بیشتر مسئولان عنوان کرد.
 
* روند بازسازی کلاردشت شدت گیرد
امام جمعه کلاردشت نیز در این مراسم با اشاره به مشکلات سوخت در کلاردشت تسریع در روند گاز رسانی به این بخش را مورد تاکید قرار داد.
حجت‌الاسلام سید مصطفی محمدی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس و مشکل تامین سوخت آنها خواستار حمایت‌های ویژه استاندار در این زمینه شد.
وی به بحران سیل کلاردشت اشاره کرد و گفت: بعد از مدیریت خوب بحران سیل کلاردشت، امیدوار بودیم روند بازسازی نیز به سرعت انجام گیرد که اینگونه نشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول