اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

دفاع مقدس جلوه‌های ایثارگری را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه دفاع مقدس جلوه‌های ایثارگری را به نمایش گذاشت، گفت: دفاع مقدس مسئله‌ای نیست که بتوان در یک کار هنری و یا یک جمله ادبی در وصفش سخنی بگوییم.

دفاع مقدس جلوه‌های ایثارگری را به نمایش گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شهرداری اراک، ابوالقاسم نصراللهی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب و نرم‌افزار قرآن و دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس را باید درک کرد، چرا که این یک واقعیت مهم تاریخی است.
وی ادامه داد: اندیشمندان غرب هم نتوانستند این واقعیت را پنهان کنند و مجبور به درک آن شدند و لب به اعتراف عظمت دفاع مقدس گشودند.    
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی افزود: امروز حتی در دنیا انسان‌هایی وجود دارند که از نظر اعتقادی با ما بیگانه‌اند اما دفاع مقدس را درک می‌کنند و در مورد عظمت آن تاب سکوت را ندارند.
وی بیان کرد: درک دفاع مقدس در داخل و خارج از کشور باعث شده تا آن دوران با شکوه خود را به شکل‌های مختلف در معرض نمایش قرار دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی این حرکت ارزشمند شهرداری و شورای اسلامی شهر که در راستای حوزه فرهنگ و دفاع مقدس می‌باشد، را ارزشمند دانست و افزود: برپایی نمایشگاه‌هایی با موضوع دفاع مقدس زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان جان برکف و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جدید و ادامه حرکت رزمندگان است.
نصرالهی اظهار داشت: نمایشگاه دفاع مقدس می‌تواند باعث آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی و برای کسانی که به دنبال درک حقیقت از دفاع مقدس هستند، نقش مهمی را ایفا ‌کند.
وی بیان کرد: از طرفی برپایی نمایشگاه دفاع مقدس سبب ایجاد روحیه همکاری، هم‌صدایی و همدلی زیبا در جامعه نیز می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر اراک نیز در ادامه این مراسم گفت: شورای اسلامی شهر و شهرداری با همکاری هم قادر به پاسخگویی به نیاز‌های تمامی امور فرهنگی شهر در بالاترین سطح کیفی و بهتر از هر نهاد فرهنگی دیگر است.
حسن احمدی اظهار داشت: با توجه به قانون، سه درصد از بودجه شهرداری‌ها مربوط به طرح‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی شهر است و در این راستا شورای اسلامی شهر و شهرداری تلاش می‌کند سالانه برای پاسخگویی به نیاز‌های شهروندان این بودجه را به بهترین شکل در این مسیر اختصاص دهد.
وی تصریح کرد: باید مطالبات فرهنگی شهروندان را پذیرفت که این امری ضروری است و شهرداری باید در کنار فعالیت‌های عمرانی به نیازهای فرهنگی شهروندان نیز پاسخگو باشد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک گفت: نمایشگاه کتاب و نرم افزار قرآن و دفاع مقدس با پنج هزار عنوان کتاب از 20 ناشر با موضوعات قرآن، دفاع مقدس، کتب عمومی و کودکان و یک هزار نرم‌افزار قرآنی برای علاقه‌مندان در پارک شهر اراک عرضه شده است.
محمد عسگری افزود: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قصد دارد پارک شهر را به یک مکان فرهنگی تبدیل کند و نمایشگاه را نیز به صورت دایمی در اراک حفظ کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول