اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر خبر داد:

8 رشته‌ جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از راه‌اندازی 8 رشته‌ جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور عسلویه خبر داد.

8 رشته‌ جدید کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام‌نور عسلویه
به گزارش خبرگزاری‌ فارس از عسلویه، مهرداد احمدی در بازدید از دانشگاه پیام‌نور عسلویه اظهار داشت: گسترش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دولت نهم و دهم با شتاب و کیفیت مطلوبی انجام شده و این امر در افزایش دانش و تخصص جوانان این مرز و بوم تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: تمام توان و ظرفیت خود را برای کیفیت‌بخشی در امر تحصیل دانشجویان به کار گرفته‌ایم و به فضل خداوند بتوانیم به نتایج و اهداف مورد نظر برسیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر از راه‌اندازی 8 رشته‌ جدید در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور ارتقاء سطح علمی منطقه و با رایزنی‌های متعددی که انجام شده، مجوزهای لازم برای راه‌اندازی رشته‌های حقوق، روان‌شناسی، حسابداری، آی‌تی، معماری، عمران با گرایش راه و ترابری، صنایع و مدیریت بازرگانی در مقطع کارشناسی ارشد در پیام نور عسلویه اخذ شده است.
احمدی تصریح کرد: زمان پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور عسلویه در بهمن ماه سال جاری است.
وی اضافه کرد: نگاه مدیریت این دانشگاه تمرکززدایی و ایجاد رشته‌های متناسب با نیاز در مناطق مختلف استان بوشهر است و در این راستا گام‌های اساسی برداشته شده است.
احمدی عنوان داشت: در راستای تربیت نیروهای متخصص و بومی مورد نیاز پارس جنوبی اقدام به راه‌اندازی چندین رشته متناسب با نیاز منطقه ویژه در دانشگاه پیام نور عسلویه کردیم.
وی برخی از رشته‌های مورد نیاز منطقه را شامل رشته‌های مهندسی برق با گرایش‌های قدرت، کنترل، مخابرات، الکترونیک و مهندسی پزشکی، مهندسی نفت و طراحی فرآیندهای صنایع نفت، مهندسی نفت با گرایش صنایع گاز، مهندسی مکانیک، مهندسی عمران و مهندسی شیمی دانست که هم‌اکنون علاقمندان و دانشجویان بومی می‌توانند در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر با اشاره به تأکید دولت در ارتباط با توزیع عادلانه عدالت و ثروت و برخورداری تمام مردم به ویژه مردم مناطق محروم از تحصیلات عالی ابراز داشت: در راستای دستورات رئیس جمهور و در راستای تمرکززدایی و استفاده تمام شهروندان استان از تحصیلات عالی سعی کردیم با احداث ساختمان در شهرهای مختلف استان و تجهیز آنها، زمینه تحصیل حداکثری جوانان و علاقمندان به تحصیل در استان بوشهر را فراهم کنیم.
احمدی یادآور شد: برای رشد و تعالی علمی استان بوشهر و کشور باید دست به دست هم بدهیم و موانع و مشکلات را از پیش رو برداریم و به فضل خدا در این مسیر بتوانیم موفقیت لازم را کسب کنیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول