اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کوثری:

جوانان باید از شرایط جنگ آگاه شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اسلامشهر در مجلس تاکید کرد: نسل جوان باید از شرایط سخت دوران جنگ آگاه شده و بدانند که مردم برای تحقق آرمان‌ها و اهداف خود چه سختی‌هایی را متحمل شدند.

جوانان باید از شرایط جنگ آگاه شوند
اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای غربی با هدایت عوامل فریب‌خورده و ضد‌ انقلاب در داخل کشور، برای آسیب رساندن به قیام ملت ایران وارد عمل شدند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با استقامت و ایستادگی ملت ایران، این توطئه‌ها به ثمر ننشست و امروز شاهد خنثی‌‌سازی کلیه دسیسه‌های دشمنان علیه کشورمان هستیم.
این نماینده مجلس با طرح سوالی مبنی بر اینکه آیا موفقیت‌های دوران جنگ تحمیلی به سادگی محقق شده است؟ گفت: به طور قطع اینگونه نبوده و مردم ما سختی‌های بسیاری را در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی متحمل شدند.
کوثری تصریح کرد: در این دوران کشورهای غربی شدیدترین فشارهای اقتصادی را به کشور وارد کرده و در دورانی حتی تامین گندم مورد نیاز کشور برای مسئولان مقدور نبود.
وی ادامه داد: از سوی دیگر جوانان بسیاری که از قشر فرهیخته و ممتاز کشور بودند یک به یک به شهادت رسیده و یا اسیر و جانباز می‌شدند، آیا تحمل این میزان فشار برای هر ملتی مقدور است؟
نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به طور قطع اینگونه نیست و اگر نبود روحیه ایثار و هدایت مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کشورهای غربی و منافقین به راحتی نقشه‌های شوم خود را محقق می‌کردند.
کوثری با اشاره به دوران ریاست‌جمهوری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که مصادف با هشت سال جنگ تحمیلی بود، گفت: در آن دوران اداره کشور با وجود دسیسه‌ها و بدخواهی‌های داخلی و خارجی به راحتی میسر نمی‌شود و اگر نبود ولایت‌مداری حضرت آقا و هدایت امام خمینی (ره) بسیاری از موفقیت‌ها حاصل نمی‌شد.
وی تاکید کرد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب باید بدانند که مردم و مسئولان در دوران دفاع مقدس چه سختی‌هایی را متحمل شده و آسودگی و آرامش امروز ثمره چه جانفشانی‌هایی است.
کوثری  در پایان خاطرنشان کرد: در صورت اطلاع از شرایط سخت آن دوران،‌ جوانان انگیزه بیشتری برای حفظ و حراست از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی خواهند داشت.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول